پارچه مناسب روبالشتی 

پارچه مناسب روبالشتی 

پارچه مناسب روبالشتی برای این که یک خواب راحت داشته باشید ابتدا باید بالش مناسبی در دسترس شما باشد. بسیاری از افراد متوجه نیستند استفاده از بهترین پارچه ها چقدر برای روبالشتی آن ها مهم بوده و بر روی خواب آن ها تاثیرگذار است. پارچه مناسب روبالشتی با طرح  های زیبا برای خواب بسیار ضروری است و روی کیفیت خواب شما نیز تاثیر می گذارد. روبالشتی ها با بافت پنبه ای به لطافت و نرمی شهرت دارند و شما با وجود داشتن چنین روبالشتی هایی خوابی راحت را تجربه خواهید کرد. قبل از این که به بهترین پارچه ها برای روبالشی بپردازیم، ابتدا باید بررسی کنیم که آیا روبالشتی ها واقعاً برای داشتن خواب راحت موثر هستند یا خیر.

چرا باید از رو بالشتی استفاده کنیم؟

بیشتر بالش ها در یک روکش قرار می گیرند و کرک های بالش داخل آن نگهداری می شوند. اما اگر می خواهید از بالشت خود محافظت کنید، بهتر است از یک پارچه مناسب روبالشتی مناسب استفاده کنید. همه بالش ها این قابلیت را دارند که آن ها را با دست بشورید یا با استفاده از لباس شویی آن ها را شستشو دهید. به ویژه آن هایی که با هسته های مموری فوم ساخته شده اند، اما هنگام شستن همه بالش ها با لباسشویی بهتر است دو بالش را باهم داخل لباسشویی قرار دهید چرا که هنگام شستشو آسیبی به بالش ها نرسد.

چرا باید از رو بالشتی استفاده کنیم؟

یک پارچه مناسب روبالشتی هم می تواند خوابی راحت را برای شما به ارمغان بیاورد و هم از بالش شما محافظت کند. هنگامی که فرد می‌خوابد هنگام خواب عرق می کند یا سلول های مرده پوست و روغن بدن به بالش می خورد. بنابراین بالش بوی بدی می گیرد. اگر از روی بالشتی استفاده کنید روبالشتی از بالش محافظت می کند و اگر کثیف شود ابتدا روبالشتی کثیف می شود. همچنین اگر بالش بوی عرق داد می توانید بالش را بشورید.

و اگر مایل بودید برای رفع بوی بد بالش آن را مدتی در هوای آزاد بگذارید تا هوا رد بدل شده و بالش تمیز شود. با وجود روبالشتی عمر بالش شما طولانی تر خواهد شد. شستن روبالشتی بهتر است،تا این که شما هر چند روز یکبار بالش خود را بشورید. همچنین با شستن زیاد بالش، عمربالش کاهش پیدا می‌کند.

بیشتر بدانید

تفاوت جاجیم با گلیم

نحوه ساخت جاجیم

آموزش دوخت جا فلاکسی

وسایل ضروری سفر در زمستان

لوازم مورد نیاز برای سفر به کربلا

اهمیت روبالشتی

این اهمیتی ندارد که شما از روبالشی های معمولی استفاده کنید یا از روبالشی های با طرح های زیبا و گران قیمت، بلکه روبالشتی های که استفاده می کنید باید از نظر جنس و بافت پارچه باکیفیت باشند. از نظر تئوری روبالشی های خاص با الیاف طبیعی دارای خواص ضد میکروبی می باشند که افراد مستعد آکنه یا پوست حساس می توانند از این روبالشتی ها بهرمند شوند. ابتدا ببینید با چه نوع پارچه مناسب روبالشتی راحت تر هستید. چه نوع روبالشتی با چه جنس و بافتی مدنظر شما است. برای جلوگیری از موخوره، رفع کثیفی و بوی بد عرق بهترین روبالشی ها با جنس ساتن یا ابریشم می باشند. روبالشتی یکی از ملزومات بستر خواب می باشد.

برای این که شما پوستی صاف و نرم، و خوابی آرام داشته باشید. همچنین برای داشتن موهای سالم، داشتن روبالشتی الزامی است. روبالشتی را مدنظر قرار دهید که پارچه ای لیز نداشته باشد. اگر روبالشتی پارچه ای لیز داشته باشد هنگام خواب لیز می خورد و زیر سر شما به درستی قرار نمی گیرد. هر وسیله یا هر ماده ای که هر شب سر خود را روی آن گذاشته و می‌خوابید، شروع به ساخت و تجزیه سلول های مرده پوست می کند، به همین دلیل است که باید جنس و نوع بافت پارچه ها را در نظر بگیرید تا از مشکل های پوستی درامان باشید.

بهترین روبالشتی برای پوست

همه ما هنگام خوابیدن از یک بالشت مناسب استفاده می‌کنیم و از مشخصات یک بالشت استاندارد داشتن روباللشتی مناسب است. برای دوخت روبالشتی از انواع و اقسام پارچه‌های مختلف با طرح و رنگ‌های متنوعی استفاده می‌کنند. قطعاً بسیاری از این پارچه‌ها با جنس‌های مختلف حساسیت زا هستند و باعث آسیب رسیدن به پوست می‌شوند. حتی زبر بودن پارچه نیز باعث ساییده شدن پوست شده و به آن آسیب می‌زند. شرط خوابی راحت، داشتن یک بالشت مناسب با روبالشتی نرم و لطیف است. روبالشتی نقش مهمی در راحت بودن بالشت دارد. از این رو شما کاربران عزیز هنگام خرید بهترین روبالشتی برای پوست باید نکات بسیار زیادی را مورد توجه قرار دهید. باید بدانید بهترین پارچه‌ها برای بالش کدام هستند؟ به سراغ پارچه‌هایی بروید که حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کنند و وزن سبکی دارند. همچنین سریعا خشک می‌شوند و زبر نیستند.

پارچه‌هایی که برای روبالشتی استفاده می‌کنند، در دو نوع با الیاف مصنوعی و طبیعی خواهند بود. از این رو شما با بررسی ویژگی‌های الیاف مصنوعی و طبیعی یکی از بهترین روبالشتی‌ها را تهیه می‌کنید.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ و روبیکا: 09169558627       

واتساپ و تلگرام : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما