پارچه ملحفه ای چینی

پارچه ملحفه ای چینی یکی از پرفروش ترین پارچه ها بین تولیدکنندگان کالای خواب می باشد. که اگر شما نیز جزو این دسته از تولید کنندگان هستید، که بدنبال خرید بالاترین کیفیت و مرغوبیت جنس پارچه، جهت تولید کالای خواب و سایر مصارفی از این جمله می باشید. پس حتما لازم است تا با ویژگی های منحصر بفرد پارچه های ملحفه چینی و کالای خواب آشنا شوید. تا با انتخاب بهترین رنگ، کیفیت و جنس باعث جلب رضایت بیش از پیش مشتریان  شوید. اما انتخاب مناسب ترین پارچه ملحفه با ویژگی های مدنظر شما، ممکن است در ابتدا دشوار بنظر برسد. دلیل این امر نیز واضح است، زیرا پارچه ملحفه ای در انواع و اقسام جنس های مختلف تولید و عرضه می شود.

 

پارچه ملحفه ای از چه الیافی تولید می شوند؟

انواع پارچه ملحفه ای از الیاف پنبه، لایوسل یا تنسل، پنبه پیما با الیاف بلند پنبه جزو انواع و اقسام مختلف، تولید می شوند. بطور کلی بهترین متریال برای تولید پارچه ملحفه ای، پنبه، کتان، ابریشم و الیاف میکروفایبر هستند. که از بین آنها، پنبه و میکرو فایبر زو پرفروش ترین الیاف بکاررفته در پارچه های کالای خواب می باشند. بنابراین برای انتخاب بهترین نوع آن، مطابق سلیقه شما، با ما در ادامه مطالب همراه باشید.

معرفی الیاف مورد استفاده در پارچه ملحفه ای

یکی از محبوبترین نوع الیاف بکاررفته در تهیه پارچه ملحفه ای، الیاف پنبه هستند. که در ساخت انواع با کیفیت این پارچه ها، مورد استفاده قرار می گیرند. این الیاف ویژگی های منحصر بفردی همچون لطافت، نرمی و قابلیت تنفس به پارچه ملحفه ای می بخشند. از مزیت های مهم این پارچه ها، می توان به امکان مراقبت آسان و مقرون بصرفه بودن آن ها اشاره کرد. نه تنها خود الیاف پنبه بصورت ساده، بلکه حتی انواع مختلف دیگر آن نیز، در تهیه این پارچه بکار می رود. بطور مثال؛ الیاف پنبه مصری، جزو لوکس ترین انواع الیاف بکاررفته در پارچه ملحفه ای هستند. که بسیار نرم و با کیفیت می باشند. پنبه مصری در واقع بدلیل اینکه در آب و هوای خشک شمال آفریقا رشد می کند، دارای الیاف بسیاری بلندی هستند. که نرم و لطافت فوق العاده ای به پارچه ملحفه ای می بخشند.

پنبه پیما نیز، بدلیل نرمی و درخشندگی طبیعی خود، بسیار شناخته شده است. و همچنین طول رشته های این الیاف متوسط تا بسیار بلند هستند. که برای ملحفه های تخت و تهیه کالای خواب جزو پرفروشترین متریال ها هستند. این مدل پنبه، در جنوب غربی ایالت متحده رشد می کند.
الیاف پنبه کوهستانی بومی قاره آمریکا، در حال حاضر رایج ترین نوع الیاف پنبه در تهیه پارچه ملحفه ای هستند. که، الیاف آنها به بلندی پنبه پیما و یا مصری است. ولی نرمی و لطافتی همچون آنها را ندارد. بیشتر ملحفه های پنبه ای از این نوع پنبه ساخته شده است که بسیار قیمت مناسبی دارد.

 

پارچه ملحفه ای چینی

به عنوان بزرگترین اقتصاد جهان، تعجبی ندارد که کشور چین در زمینه تولید محصولات نساجی، همراه جزو برترین ها باشد. این کشور با بکارگیری متخصصان با استعداد، تجهیزات فراوان و ماشین آلات نساجی همواره درصدد است، تا با ارائه بهترین متریال و بالاترین کیفیت محصولات، در تولید و توسعه پارچه پیشرو باشد.
یکی از بزرگترین و قدرتمندتدین تولید کنندگان پارچه ملحفه ای، کارخانه ها و تولید کنندگان کشور چین هستند. که محصولات خود را در تمام نقاط دنیا ارسال و توزیع می کنند.
در این مقاله قصد داریم تا علاوه بر خواص و متریال های بکاررفته در پارچه ملحفه ای شما را با تولید کنندگان برتر چین، و محصولات آنها در زمینه تولید پارچه ملحفه ای چینی آشنا کنیم. کارخانه های تولید کننده پارچه در این کشور، انواع و اقسام مدل های هتلی، خانگی، بیمارستانی و.. را تولید می کنند. همواره با ارتقا سطح خدمات مشتریان، کیفیت پارچه و تولید آن، تقاضا برای خرید پارچه ملحفه ای های چینی روبه افزایش است.

 

انواع مختلف پارچه ملحفه ای

قیمت پارچه ملحفه ای چینی و خرید پر سود برای خریداران

همانطور که می دانیم، همواره مهم ترین فاکتور در بررسی نهایی اقلام خریدنی ، توجه به قیمت تمام شده برای شما فروشندگان گرامی ، خواهد بود. اگر شما به عنوان فروشنده پارچه ، پوشاک و اقلام نساجی به دنبال خریدی با صرفه ، و اقلام با کیفیت ، پارچه ملحفه ای هستید‌. پس همین حالا جهت تهیه این پارچه بی نظیر اقدام کنید. بدلیل این که خرید مستقیم اجناس و اقلام نساجی ، از تولید کنندگان همواره از مزایایی برخوردار است. و مهم ترین مزیت این کار نیز ، حذف واسطه هاست. با حذف واسطه ها ، شما می توانید بهترین کیفیت تضمینی پارچه را با کمترین قیمت، بطور مستقیم از ما به عنوان تولید کننده خریداری فرمایید. داشتن کیفیت مطلوب ، همراه با صرف کمترین هزینه، رابه شما فروشنده گرامی، تضمین می دهیم.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش: 09169558627       

واتساپ : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما