پارچه مخمل مبلی

 پارچه مخمل مبلی

پارچه مخمل مبلی پارچه خوبی برای استفاده است، زیرا رنگ های زیبایی دارد. من از مخمل زیاد استفاده می‌کنم زیرا نرم و منحنی است و من رنگ‌های مستقیم را در اتاق دوست دارم. معمار و طراح ایرانی الاصل که به خاطر فضاهای داخلی دراماتیکش شهرت دارد و حتی از مخمل در آشپزخانه خود استفاده می کند، مخمل نخی «اپرا» را از پیر فری توصیه می کند.

 

موارد کاربرد پارچه مخملمبلی

یک ساختمان جدید در مرکز لندن به لطف لایه‌بندی ظریف مواد و استفاده از سایه‌های گرم و خاکی توسط طراح داخلی ساکن نیویورک، جسیکا شوستر، به مکانی با شخصیت تبدیل شده است. در اتاق نشیمن، یک مبل «مارت» از چارلز تاسین از گالری می – با مخمل مبلی نخی «Streamline» در بامیه از مارک الکساندر – و یک جفت صندلی چرمی لوله‌دار دهه شصت اثر Olivier Mourgue دور یک «Graphium» Sahara Noir چیده شده‌اند. میز قهوه مرمر از M2L.

غریزه شناسایی استعدادها برای صاحبان این خانه ویکتوریایی در شمال لندن زمانی که دکوراتور راشل چادلی را انتخاب کردند تا با رویکرد پرشور خود فضای داخلی آن را متحول کند، به خوبی نتیجه داد. یک نقاشی جوزف گودی بر روی میز ناهار خوری عتیقه ایرلندی، صندلی های اسوالد هاردتل با روکش مخمل مبلی پنبه ای رابرت آلن و صندلی راحتی قدیمی که با «مخمل بهشت» اسکالاماندره از ستاره پوشیده شده است.
هنگامی که از لوئیس هاگن هال خواسته شد تا خانه دو نوازنده را در Primrose Hill دوباره اختراع کند، شور و شوق این سه نفر برای معماری دهه 1970 لس آنجلس کاملاً به هم پیوست. در قسمت نشیمن برجسته در فضای نشیمن اصلی خانه، صندلی ها در Elm توسط استودیو هاگن هال ساخته شده است. آنها توسط The Cloth Shop با روکش مخملی پوشانده شده اند. پوف «فولک» از noo.ma، فرش از طیف «Les Best» بالسان، چراغ‌های دیواری «اورلئان» از فارو و چراغ رومیزی «Bellhop» از فلوس است. این اثر هنری توسط جس کاندا، “Fawn” نام دارد.
با شروع کسب و کار آباژورسازی او که خانه خانوادگی او در غرب لندن را تصاحب کرد، رزی دی روگ عملیات را به یک استودیوی مجاور منتقل کرد و از این فرصت استفاده کرد تا به خانه ویکتوریایی ظاهری جدید و پر جنب و جوش بدهد. کاغذ دیواری Ottoline ‘Chintz Constance’ به رنگ آبی روشن و گل همیشه بهار بر روی تزئینات چوبی بالای تخت، که از طرحی از Veere Grenney الهام گرفته شده است، گسترش یافته است. پرده‌های تخت در مخملی مرکب از Tinsmiths در تضاد با کتانی کتی نوردستروم به رنگ قرمز «ماریانا» است که برای پرده‌های پنجره انتخاب شده است.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ : 09930699356  

تلگرام: @parchehdozan

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما