پارچه ترگال مانتویی

پارچه ترگال مانتویی چیست. با ما در نساجی آنلاین همراه باشید تا با این پارچه گرمصرف آشنا شوید و بهترین کیفیت آن را برای خود فراهم آورید. در سایت تخصصی ما مجموعه ای از کارشناسان با تجربه و خبره پر د هم جمع شده اند تا بتوانند نیازهای مشتریان را در هر سطحی که باشد برطرف کرده و راهنمایی های لازم را در خرید پارچه ترگال مانتویی و هر پارچه دیگری به کاربران داشته باشند.

قیمت پارچه ترگال 

در فروشگاه پارچه ترگال مانتویی می توانید با قیمت پارچه ترگال مانتویی مناسب آن را تهیه کنید و در تولیدی خود از آن استفاده کنید. افراد و مجموعه هایی که در زمینه تولیدی در حال فعالیت هستند می توانند با خرید مطلوب چرخه کارگاه و یا کارخانه خود را به حرکت در آورند و روند بهبودی را کسب و کار خود به وجود آورند. این مطلوبیت می تواند شامل کیفیت مناسب و همچنین پارچه ترگال مانتویی ارزان قیمت باشد که باید آن را به طور توامان در یک مجموعه کامل برای خود فراهم کرد، این امکان در سایت ها و فروشگاه های معتبر نظیر نساجی آنلاین وجود دارد، و شما عزیزان برای به دست آوردن آن ها می توانید با چند کلیک در گوشی و یا کامپیوتر خود به این مهم دست پیدا کنید. همچنین از دیگر مزایای خرید خوب این است که در کوتاهترین زمان ممکن می توان انواع پارچه را مشاهده کرد و.

پارچه ترگال  اسپرت

با مقایسه آن ها در کسری از ثانیه خرید خود را انجام داد. با این کار از رفتن به بازارهایی که در خیابان های شلوغ قرار دارند راحت می شوید و به راحتی خرید خود را انجام داده و در هر نقطه ای که باشید محصول سفارش داده شده را تحویل خواهید گرفت، و نیازی به هزینه های باربری اضافه و پیدا کردن باربر مطمئن ندارید. این مواردی که ذکر شد تمام و کمال در سایت نساجی آنلاین وجود دارد و آسان ترین خرید را می توانید با ما تجربه کنید. برای تهیه انواع پارچه و بالاخص پارچه ترگال مانتویی ایرانی و پارچه ترگال مانتویی اسپرت می توانید روی ما حساب باز کنید و از مجرای فروشگاه ما خرید خود را انجام دهید. از مزایای دیگر همراهی با ما این است که در هر موردی که با چالش روبه رو هستید و مشکلی پیش روی شما قرار گرفته است، مشاورین ما به کمک شما خواهند آمد و بهترین راهنمایی ها را برای شما فراهم می کنند. هم اکنون برای خرید پارچه ترگال مانتویی و همه مدل پارچه ای که نیاز دارید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و با استغعلام قیمت پارچه ترگال مانتویی از آن ها سفارش خود را ثبت کنید. ما در بازار منسوجات همه روزه در حال به روز رسانی امکانات و خدمات خود هستیم تا مشتریان آسان ترین کار را پیش رو داشته باشند و آنچه را که لایق آن هستند به دست آورند. با ما در ادامه مطلب تولیدی پارچه ترگال مانتویی همراه باشید و اطلاعات جامع و کاملی را به دست آورید. این نوع از پارچه از انواع پرمصرف پارچه در تولید لباس کار، ملحفه، لباس بیمارستانی، پوشاک فرم مدارس به شمار می آید و می توان آن را در لباس های مختلف مشاهده کرد. با این پرسش به سراغ این مقاله می رویم که پارچه ترگال مانتویی چیست.

پارچه ترگال مانتویی چیست

صفر تا صد اطلاعات لازم در مورد پارچه ترگال مانتویی را در ادامه به دست خواهید آورد. در ابتدای امر در مورد مشخصات فنی این پارچه صحبت می کنیم. در هنگام خرید پارچه ترگال مانتویی باید خود را آگاه به انواع کیفیت پارچه نشان دهید تا فروشنده احساس کند شما اطلاعات دقیقی در مورد آن دارید و تلاش را برای فروش جنس نامرغوب را نداشته باشد، و احساس کند با یک متخصص روبه رو است. داشتن اطلاعات فنی درباره انواع پارچه ها و بازگو کردن آن به فروشنده، این موضوع را ثابت می کند، که شما در این موضوع آمتتور نیستید و فروشنده در فروشگاه پارچه ترگال مانتویی جانب احیاط را رعایت خواهد کرد. لازم نیست که شما دقیقا درباره این اطلاعات بدانید، ولی برای مشتری به خصوص مبتدی ها، این دانش، سلاح قدرتمندی است که خود را با تجربه نشان دهند. در خرید پارچه ترگال مانتویی و پارچه ترگال کجراه مانتویی لازم است بدانید که این پارچه از چه الیافی تشکیل شده، گرماژ آن به چه صورت است، چه عرضی دارد، و دیگر مشخصاتی که در خرید پارچه به شما کمک خواهد کرد. لازم نیست که شما دقیقا درباره این اطلاعات بدانید، ولی برای مشتری به خصوص مبتدی ها، این دانش، سلاح قدرتمندی است که خود را با تجربه نشان دهند. انواع پارچه ترگال مانتویی چیست. انواع آن در دو نوع ساده و کجراه توسط کارخانجات نساجی به خصوص در شهر اصفهان و یزد، بافت و تکمیل می شود. در بازار برای پارچه ترگال ساده اصطلاحا فقط کلمه ترگال و برای پارچه ترگال کجراه فقط کلمه کجراه را به کار می برند. اطلاعات فنی پارچه ترگال مانتویی چیست. پارچه های ترگال از نوع تخت بافت به شمار می روند که از شبکه منظمی از الیاف در طول و عرض، و در هم تنیدن آن ها با عرض صد و پنجاه سانتی متر تشکیل می شوند. به الیاف مصرفی در طول پارچه در اصطلاح تار یا چله و به الیاف مصرفی در عرض پارچه، پود گفته می شود. تار پارچه ترگال ساده یا چله آن از الیافی به نام است. لازم به ذکر است که هر نخ یا همان الیاف دارای نمره ای است که به ضخامت، قطر و وزن نخ مربوط می شود. پود پارچه ترگال مانتویی از کجا بخریم. پود پارچه ترگال از نخ فلامنت یا به اصطلاح فیلامنت است. نمره نخ فلامنت پارچه ترگال، صد و پنجاه است. پارچه ترگال با در هم تنیدن تاری از پلی استر ویسکوز و پودی از فلامنت در واحد بافندگی به صورت ساده طراحی می شود. پس از بافت ساده به رنگرزی ارسال می شود. بافت پارچه ترگال مانتویی اعلا به صورت مربعی شکل است. تراکم بافت یا همان وزن پارچه در حالت استاندارد تقریبا معادل دویست و چهل گرم است؛ یعنی مساحت یک متر طول در عرض پارچه که صد و پنجاه سانتی متر است، وزنی حدود دویست و چهل گرم دارد.

جنس پارچه ترگال مانتویی چیست

پارچه ترگال یا پارچه ترگال کجراه مانتویی چند درصد نخ دارد. اکثر مشتری ها، به خصوص مشتری های مبتدی، در این باره سوال دارند که پارچه ترگال یا کجراه چند درصد نخ دارد، و جنس پارچه ترگال مانتویی چیست. منظور عامه مردم از نخ یا پارچه نخی اکثرا پنبه یا ویسکوز است. همانطور که گفته شد نخ ویسکوز به صورت ترکیبی با الیاف پلی استر در تار پارچه ترگال طول پارچه به کار می رود. نخ پلی استر ویسکوز به صورت تقریبی از بیست و پنج درصد ویسکوز و هفتاد و پنج درصد پلی استر تشکیل شده است. به طور کلی در یک متر پارچه ترگال با عرض یک متر و نیم، حدود چهل تا چهل و پنج گرم ویسکوز وجود دارد که تقریبا هجده درصد پارچه را شامل می شود و در بازار به صورت رند آن را بیست درصد در نظر می گیرند. پارچه ترگال کجراه مانتویی چیست. بین پارچه ترگال و کجراه چه فرقی وجود دارد. اصلی ترین تفاوت میان پارچه ترگال ساده با کجراه در وزن پارچه است. وزن پارچه یا گرماژ پارچه مربوط به تراکم بافت و ضخامت پارچه می شود. بین پارچه ترگال ساده با کجراه بین چهل تا پنجاه گرم اختلاف وزن وجود دارد. تمام مشخصات پارچه ترگال برای مانتو با کجراه یکسان است. تنها تفاوت این دو این است که پارچه ترگال، بافت ساده و مربعی دارد ولی کجراه همانطور که از نامش پیدا است، بافتی کج راه با تراکم دویست و هشتاد گرم دارد. از این رو پارچه ترگال کجراه ضخیم تر است و زیر دست قوی تری دارد. اصلی ترین تفاوت میان پارچه ترگال ساده با کجراه در وزن پارچه است. پارچه ترگال کجراه برای مصارف مختلف دیگر از جمله لباس کار، دستکش، شلوار و غیره، می تواند با ترکیبی از الیاف دیگر به غیر از روال معمول، تولید و تکمیل شود. تشکیل این الیاف بیشتر به این نحو است. فلامنت و فلامنت، پلی استر و فلامنت، پلی استر پنبه  و فلامنت، پلی استر ویسکوز و پلی استر ویسکوز را می توان نام برد. پارچه کجراه فلامنتی چیست. پارچه ترگال مانتویی ارزان قیمت و کجراه فلامنتی به پارچه هایی گفته می شود که درصد غالب آن از جنس فلامنت باشد. عموم مردم، نخ فلامنت را با نام پلاستیک یا مواد می شناسند. علت تولید این نوع جنس، عرضه پارچه ای با مشخصات پارچه ترگال مانتویی ایرانی و کجراه معمولی بود که قیمت بسیار پایین تری داشته باشد.

برای کاهش قیمت، یا باید تراکم بافت را از حالت استاندارد کمتر کرد یا الیاف ارزان تر به کار برد و یا از هر دو روش استفاده کرد. پارچه های ترگال کجراه فلامنتی، بیشتر برای لباس کار تبلیغاتی، لباس کارهای ارزان قیمت، دوخت شلوار کردی، خرجکار، آموزش خیاطی و غیره به کار می روند. این نوع پارچه قیمت بسیار کمتری نسبت به جنس پلی استر ویسکوز دارد و عموما حدود ده تا چهل گرم سبک تر است. پارچه ترگال مانتویی اسپرت و کجراه برای شلوار کردی، قیمت پارچه ترگال مانتویی و کجراه برای شلوار کردی برای تولیدی ها بسیار مهم است، زیرا تلاش می شود که محصول، ارزان تمام شود. از این رو کارخانجات، الیاف ارزان تری از جمله فلامنت یا پلی استر پنبه را در بافت خود با تراکم بافت کمتری به کار بردند تا قیمت نهایی پارچه پایین تر بیاید. پارچه ترگال کجراه مانتویی فلامنتی در انواع رنگ ها می تواند انتخاب خوبی برای خرید باشد. این پارچه با رنگ ها و طرح های مختلفی از جمله طرح های نظامی چاپ شده موجود است. پارچه های ترگال کجراه پنبه ای، تولیدی پارچه ترگال مانتویی و کجراه پنبه ای، بیشتر بین تولیدی های لباس کار، بازاری ها و کارخانجات خرید و فروش می شود. پارچه ترگال مانتویی کج راه پنبه ای عموما وزنی حدود سیصد و بیست گرم دارند که به نوع الیاف مصرفی و تراکم بافت در زمان تولید بستگی دارد

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ و روبیکا: 09169558627       

واتساپ و تلگرام : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما