مبلمان و اثاثه یا لوازم داخلی

مبلمان و اثاثه یا لوازم داخلی
دنیای دکوراسیون داخلی خانه و مبلمان از چندین پارچه مختلف تشکیل شده است که هر کدام هدف متفاوتی دارند. انتخاب پارچه‌های مبلی ما در اینجا در UK Fabrics Online مواد مختلفی را پوشش می‌دهد که مجموعه‌ای از کیفیت‌های مختلف را ارائه می‌کنند و آنها را برای طیف وسیعی از مصارف ایده‌آل می‌سازد.

از پنبه گرفته تا پلی استر، ساتن تا توری، چه به دنبال یک پارچه مبلمان مستحکم باشید که برای پوشاندن مبل ها و صندلی ها مناسب باشد یا چیزی کمی ظریف تر و تزئینی که انتخاب مناسبی برای روکش کوسن یا پتو باشد. ، ما مطمئن هستیم که می توانید پارچه روکش عالی را در اینجا پیدا کنید.

چه بخواهید خانه‌تان مدرن و پر زرق و برق باشد یا از سبک‌های قدیمی در طول دهه‌ها الهام گرفته شود، طیف وسیعی از وسایل مبلمان ما طرح‌ها و چاپ‌های نسل‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد، به این معنی که می‌توانید خانه‌تان را مطابق با دوران زمانی که بیشتر دوست دارید بپوشید.

ما تمام پارچه های مبلی خود را به صورت متری به فروش می رسانیم تا بتوانید مقدار دقیق مورد نیاز خود را برای جلوگیری از هدر رفتن سفارش دهید و با انتخاب رنگ ها، الگوها، طرح ها و بافت هایی که در مجموعه پارچه های مبلی خود در دسترس داریم، واقعاً شما را از دست داده است. وقتی نوبت به انتخاب کامل می رسد، انتخاب کنید.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

09169558627       

واتساپ : 09930699356  

تلگرام: @parchehdozan

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما