خصوصیات پارچه فیونا

خصوصیات پارچه فیونا

پارچه فیونا مخصوص مانتو اداری، یک سری ویژگی های خاص دارد که موجب می شود تا میزان فروش آن را به صورت روزانه بالاتر ببرد و تمایل بیشتری در افراد نسبت به خرید آن وجود داشته باشد.

این پارچه وزنی در حدود 260گرم دارد و می توانید آن را بین 4 الی 5 رنگ در بازار پیدا کنید که در عرض 150 سانتی متری و طاقه های 60 الی 70 یاردی به فروش می رسند.

خرید پارچه مانتو اداری معمولا بر اساس وزن مناسب آن ها هم صورت می گیرد که این پارچه فیونا نسبت به سایر پارچه های اداری از وزن مناسب تری برخوردار است.

پارچه فیونا مخصوص مانتو اداری

پارچه فرم اداری فیونا باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که هر روزه فکر خریداران پارچه های اداری را مشغول می نماید، این است که پارچه فرم اداری باید به چه شکلی باشد تا بتوان به راحتی به آن اعتماد کرد و آن را مورد سفارش قرار داد.

قبل از هر چیزی باید بدانید که آن فرم اداری برای چه کاری است تا بتوان متناسب با خصوصیات و ویژگی های آن، پارچه مناسب را تهیه کرد و نسبت به دوخت آن لباس ها آماده شد.

پارچه فیونا مخصوص مانتو اداری از جمله پارچه های پرفروش و همچنین پرطرفدار در بازار می باشد که به دلیل دارا بودن ویژگی های خاص، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ویژگی های بسیار مثبتی که این پارچه دارا می باشد، آن را به عنوان بهترین پارچه در زمینه پارچه های اداری تبدیل کرده است.

پارچه های فرم اداری باید کشش لازم را داشته باشند و همچنین از جنس محکم و مناسبی تولید شده باشند تا لباس دوخته شده از آن ها هم، کارایی لازم را داشته باشد.

این پارچه ها باید آن زیبایی خاصی که مد نظر خریدار است را در هنگام دوخته شدن و آماده شدن لباس داشته باشد تا بتوان پس از به تن کردن لباس، علاوه بر راحتی، جذابیت آن را مشاهده کرد.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ و روبیکا: 09169558627       

واتساپ و تلگرام : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com   

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما