انواع پارچه ابر و بادی بصورت عمده

 انواع پارچه ابر و بادی بصورت عمده

پارچه ابروبادی یکی از پارچه های کاربردی در فصل گرم تابستان، پارچه ابر و بادی عمده است که خنکی، نرمی و نازکی از ویژگی های بارز آن است و به دلیل همین مزایا محبوبیت زیادی بین خانم ها دارد. این پارچه به ماربل هم مشهور است، از ترکیب چند رنگ بافته میشود و در بیشتر موارد رنگهای به کار رفته در بافت آن باهم متضاد هستند تا نمایی منحصر به فرد  و سایه روشن داشته باشد.

به صورت کلی پارچه ابرو  بادی عمده دارای ریزش بسیار خوبی است و لباس های دوخته شده با آن تنخور خوبی دارند. علاوه بر آن قیمت مناسب این پارچه به همراه خنکی و نازکی باعث می شود که انتخاب خوبی برای دوخت مانتوهای زنانه و تابستانه باشد.

 انواع پارچه ابر و بادی بصورت عمده

 انواع پارچه ابر و بادی بصورت عمده

با توجه به ویژگی های مختلف در این پارچه مانند نداشتن آبرفت، مقاومت سایشی بسیار بالا، مقاومت  و دوام خوب در برابر حرارت، چروک بسیار کم، عدم نیاز به آستر و بدن نما نبودن و مواردی از این دست، کاربرد پارچه ابر و بادی عمده در دوخت لباسهای تابستانی و بهاره است. در عین حال پارچه ابر و بادی جزء الیاف پلی استر و ممنوعی است و به دلیل بافت پفکی خود به میزان کمی کشش پذیری دارد. به همین دلیل انواع لباس های بهاره و تابستانی، انواع مانتو ها، شومیز، دامن و شلوارهای خنک را با این پارچه می توان تولید کرد.

 انواع پارچه ابر و بادی بصورت عمده

انواع متفاوتی دارد و هرکدام از آنها برای دوخت لباس های مختلف تابستانه و بهاره مناسب هستند. به طور مثال پارچه شیمر با الیاف سبک و خنک خود دارای آهار و ایستایی بیشتری نسبت به پارچه ابر و بادی معمولی است. این پارچه براق بدون  آبرفت است و برای دوخت انواع مانتو، شلوار و شومیز زنانه با ایستایی زیاد مناسب است.

پارچه آلما هم در دسته انواع پارچه ابر و بادی عمده قرار دارد که چروک نمیشود و کشسانی خاصی ندارد. به همین دلیل خرید عمده پارچه ابر و بادی در کارگاه های تولید پوشاک زنانه برای دوخت دامن، بلوز و مانتو کاربرد دارد. پارچه اسکودا و کیوی هم شباهت زیادی به هم دارند و به خاطر ایستایی خوب، راحتی و بدن نما نبودن در دوخت شومیز زنانه کاربرد دارند. کاربرد پارچه ابر و بادی برنوتی هم به دلیل خنکی و الیاف نخی آن برای انواع مانتوهای تابستانی مناسب است.

خریدانواع پارچه ابر و بادی بصورت عمده بدون واسطه

برای خرید انواع پارچه ابر و بادی  بصورت عمده نیازی به جستجو در بازار و فروشگاه های حضوری ندارید. روش آسان برای خریدی راحت و سریع این است که خرید آنلاین را در برنامه کاری خود قرار دهید  شهر پارچه با برخورداری از مجموعه عظیمی از انواع پارچه در متریال مختلف و همراهی با کارخانه های تولیدکننده پارچه، این امکان را برای شما فراهم میکند که خریدی مستقیم از درب کارخانه را برای تولیدی پوشاک خود تجربه کنید. کافیست تماس بگیرید و قیمت عمده پارچه ابر و بادی استعلام بگیرید.

همچنین با خرید اینترنتی پارچه ابر و بادی عمده، نیازی به گشت و گذار در بازار برای پیدا کردن گزینه مناسب نیست. قیمت پارچه ابر و بادی به صورت عمده در فروشگاه روچی با خذف دلالان و واسطه ها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش: 09169558627       

واتساپ : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما