کاربردهای پارچه ترگال

کاربردهای پارچه ترگال 

پارچه‌های ترگال جزو پارچه‌های محبوب صنعت نساجی محسوب شده و در تنوع بسیار بالایی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. میزان استفاده از الیاف پنبه و پلی‌استر، روش‌های رنگرزی و … از دلایل تنوع این نوع پارچه می‌باشند.

با توجه به تنوع و گستردگی پارچه ترگال، موارد استفاده و کاربرد آن‌ها نیز بسیار زیاد است و تقریباً می‌توان گفت که پارچه ترگال یک بخش بسیار مهم در صنعت نساجی محسوب می‌شود.

همانطور که ذکر شد، پارچه ترگال مصارف متنوعی دارد که در ادامه به طور کامل به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • پارچه ترگال برای فرم مدارس

پارچه فرم مدارس باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد؛ به طوری که دانش‌آموز بتواند در طول یک سال تحصیلی به راحتی از آن استفاده کند. با توجه به اینکه بافت پارچه ترگال از مقاومت خوبی برخوردار است، خرید پارچه ترگال برای دوخت فرم مدارس پیشنهاد می‌شود.

  • پارچه ترگال برای فرم اداری

علاوه بر پارچه فیونا و تنسل‌کش، پارچه ترگال نیز برای دوخت مانتو شلوار اداری چهارفصل گزینه بسیاری مناسبی محسوب می‌شود. معمولاً رنگ سرمه‌ای این پارچه برای دوخت فرم اداری و پرسنلی زنانه و مردانه بسیار پر طرفدار است.

  • پارچه ترگال بیمارستانی

خرید پارچه ترگال برای تولید لباس بیماران، لباس فرم خدمه، لباس فرم پزشکان و پرستاران و همچنین گان و شان جراحی نیز پیشنهاد می‌شود، چرا که این پارچه لک‌پذیری بسیاری کمی داشته و پس از شست‌وشو نیاز به اتوکشی ندارد.

  • پارچه ترگال برای لباس کارهای صنعتی

پارچه ترگال جهت دوخت لباس‌ کارهای صنعتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع تنوع بالا در ضخامت و گرماژ این پارچه سبب شده است تا در حوزه‌های مختلف شغلی کاربرد داشته باشد. پارچه‌های ترگال ۱۰۰٪ پنبه در دوخت لباس فرم مشاغل شرایط سخت مثل پالایشگاه‌ها، معادن، ایستگاه‌های نفت و گاز و … نیز استفاده می‌شوند.

  • پارچه ترگال برای دوخت شلوار کردی

خرید پارچه ترگال ساده برای دوخت انواع شلوار کردی بسیار توصیه می‌شود. همانطور که می‌دانید در دوخت شلوار کردی به پارچه زیادی احتیاج است، از این رو انتخاب پارچه ترگال ارزان در دوخت این نوع شلوار بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

 

کارخانه تولیدی نساجی پارچه ترگال

هر ساله به دلیل تقاضای بالای پارچه ترگال متراژ بسیار زیادی از این پارچه در دو مدل ساده و کجراه در رنگبندی متنوع با برندهای مختلف تولید و روانه بازار می‌شوند. کارخانه‌های بسیاری زیادی وجود دارند که در زمینه تولید پارچه ترگال در حال فعالیت هستند.

لازم است بدانید که هر کارخانه نساجی رنگبندی مخصوصی از این پارچه را تولید کرده و برای مصارف مشخصی به بازار عرضه می‌کند.

بنابراین هر تولیدی با توجه به نیاز خود متناسب با رنگ، کیفیت و قیمت نهایی کارخانه مورد نظر خود را جهت خرید پارچه ترگال انتخاب خواهد کرد.

خرید و قیمت عمده پارچه ترگال

خرید و قیمت عمده پارچه ترگال

یکی از مهم‌ترین مواردی که متقاضیان هنگام خرید پارچه ترگال با آن مواجه هستند «قیمت» است. شرایط فعلی بازار سبب شده است که کسب و کارهای مختلف رقابتی شوند. به طوری که هر تولیدکننده‌ای برای دریافت سود بیشتر به دنبال خرید ارزان‌تر است.

لازم به ذکر است که قیمت پارچه‌های ترگال هر کارخانه با یکدیگر فرق دارد و هر برند پارچه‌ها را با نرخ مورد تایید خود به بازار عرضه می‌کند. دلیل اصلی این تفاوت قیمت بهای نخ و اجرت شرکت‌های تکمیل پارچه است. این دو موضوع سبب می‌شود تا قیمت نهایی پارچه هر کارخانه با کارخانه دیگر در تضاد باشد.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ و روبیکا: 09169558627       

واتساپ و تلگرام : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما