پارچه ی نخی

پارچه ی نخی

در زبان عامیانه به پارچه ی پنبه ای، پارچه ی نخی گفته می شود. پارچه ی نخی پارچه ای نرم و راحت است و می تواند هوا را از خود عبور دهد. پارچه ی پنبه ای یا نخی همان طور که از اسم آن مشخص است از گیاه مرطوب پنبه تهیه می شود این گیاه برای رشد به مقدار آب زیادی نیاز دارد، اما به دلیل این که پنبه ی ارگانیک در هیچ کدام از مراحل رشد آن خطری وجود دارد بهترین انتخاب برای مردم و محیط زیست است.

همچنین در مورد پارچه ی نخی یا پنبه ای باید بگوییم که این نوع پارچه پرکاربردترین نوع پارچه است به گونه ای که از آن برای تولید بیش از ۳۰ نوع پارچه استفاده می شود. از دیگر ویژگی های پارچه ی پنبه ای می توان به نرمی، خنک بودن، عدم ایجاد حساسیت و گوله نشدن اشاره کرد.

به دلیل این که پارچه ی نخی می تواند هوا را از خود عبور دهد می تواند در فصول گرم حررات بدن را به بیرون منتقل کند و باعث خنک شدن فرد شود. پارچه ی نخی دارای رنگ های متنوع و مختلفی است که با توجه به الیافی که در تولید آن به کار رفته است دارای سه نوع طبیعی، مصنوعی و مخلوط است.

پارچه ی نخی

پارچه را می توان یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین اختراعات بشر دانست، به این دلیل که پارچه است که لباس های مختلف را شکل می دهد و می سازد. پارچه از الیاف طبیعی و مصنوعی تشکیل شده است که در هم بافته شده اند و همچنین دارای لایه ای انعطاف پذیر از نخ هاست. پارچه نیز همانند سایر اختراعات بشر دست خوش تغییراتی شده است و  هر روزه بشر با به کار بردن مواد گوناگون در تولید پارچه، پارچه های مختلفی خلق کرده است.  نکته ی دیگری که باید در مورد پارچه ها به آن توجه کرد این است که برای هر نوع لباسی  باید از یک جنس پارچه استفاده کرد و باید متناسب با مدل لباس، جنس پارچه ی آن را انتخاب کرد.

برای خرید و فروش پارچه می توانید با ما در ارتباط باشید.

اکبر حقی زهابی 

تلفن تماس: 09169558627

ایمیل : Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما