پارچه کرپ حریر رنگی

پارچه کرپ حریر رنگی یکی از زیبا ترین پارچه ها برای دوخت و دوز می باشد که در عین زیبایی بسیار خنک و خوش فرم می باشد .

پارچه کرپ رنگی در 12 رنگ موجود می باشد که هر شخص بستگی به صلیقه شخصی خودش می توان رنگ مورد علاقه اش را به راحتی انتخاب نماید.

پارچه کرپ حریر رنگی پارچه ای سبک و کم وزن هستند که شخص از پوشیدن آنها خسته نمی شود و این خیلی مزیت بسیار خوبی می باشد .

حال سوال این است برای خرید پارچه کرپ حریر رنگی باید به کجا مراجعه نماییم ؟ یا اینکه پارچه مذکور از کجا تهیه نماییم؟

جواب بسیار راحت است ، اولین چیزی که به فکر ما یرسد این است که به فروشگاهای فروش پارچه در شهر خود مراجعه نماییم و به صورت حضوری خرید کنیم .

ما کار شما را راحت نموده ایم إ ما کار شما را راحت کرده ایم و جای هیچ نگرانی نیست به راحتی می توانید بدون مراجعه به و تلف شدن وقت و یا گیر افتادن در ترافیک  از طریق اینترنت با ما در ارتباط باشید و به راحتی کالای خود را انتخاب و خرید نمایید .

آدرس سایت ما جهت خرید و ارتباط با ما http://clothcity.ir/wp-admin/post-new.php می باشد .

در صورتی که احتیاج به مشاوره داشتید می توانی از طریق شماره همراه 09169558627 یا از طریق واتساپ و تلگرام با ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید.

چیزی که بسیار مهم است انتخاب پارچه خوب است که شخص می تواند از خرید خود احساس رضایت نماید . دیگر نگران اجناس تقلبی نباشد ما با قرارداد با بهترین نساجی ها وارد کنند گان  معروف پارچه بهترین اجناس را به بازار عرضمه می کنیم .

قیمتهای ما بسیار ارزانتر از بازار می باشد شما رتوانید برای خرید عمده انواع پارچه با ما در ازتباط باشد و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید .

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس : 09169558627

ایمیل : Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما