پارچه کجراه

با شنیدن نام پارچه کجراه ، اولین موضوعی که به ذهن می‌رسد پارچه لباس کار است که در رنگ‌بندی‌های مختلف برای شرکت‌ها و مجموعه‌ها دوخته می‌شود. اما در واقع این پارچه دارای ویژگی‌ها و کاربردهای دیگری نیز است. از ویژگی‌هایی که باعث شده تا پارچه کجراه به نسبت انواع پارچه‌ها به میزان بیشتری مورد استفاده قرار گیرد، قیمت مناسب آن است. این پارچه از الیاف مختلفی نیز تولید می‌شود که در ادامه به معرفی و بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

پارچه کجراه چیست؟

پارچه کجراه در واقع نوعی ترگال است که در گرماژ با یکدیگر تفاوت دارند. در این نوع از پارچه نوع بافت و نحوه قرار گرفتن الیاف تار و پود آن به صورت یک صفحه شطرنجی است که مورب دیده می‌شود و به همین دلیل چه به پارچه چه فاستونی و چه کتان یا نخی، کجراه گفته می‌شود.

انواع پارچه کجراه

همانطور که گفته شد، تفاوت انواع مختلف این پارچه در نوع بافت آن است. انواع مختلف این محصول مانند، کجراه ویسکوز، فلامنت ویسکوز، پنبه‌ای، کتان و فاستونی است. در ادامه به بررسی چند نمونه از انواع این پارچه می‌پردازیم.

پارچه کجراه پلی استر پنبه‌ای

پارچه کجراه پلی استر پنبه‌ای از مهمترین پارچه‌های مورد نیاز در صنعت پتروشیمی  و شرکت نفت است. در هنگام خرید این پارچه باید از مدل ۳۰/۷۰ استفاده شود که دارای ۷۰ درصد پنبه خالص است.

پارچه کجراه فلامنتی

کجراه فلامنتی به پارچه‌ای گفته می‌شود که بیشترین درصد آن فلامنت باشد. از این نوع پارچه معمولا در کارهایی با قیمت ارزان استفاده می شود مانند، آموزش خیاطی و تبلیغات.

پارچه کتان کجراه

کتان کجراه در الیاف آن از کتان طبیعی نیز استفاده شده است. از این پارچه بیشتر برای لباس کار استفاده می‌شود مانند، لباس حراست سازمان‌ها، کارگران و … .

http://parchedozan.ir/wp-admin/post-new.php

کاربردهای این پارچه مقاوم

پارچه کجراه داری کاربردهای زیادی در صنعت تولید پوشاک است. از جمله این کاربردهای آن می‌توان لباس کار، لباس فرم، شلوار کردی، شلوار راحتی و زیر شلواری اشاره کرد. همچنین به دلیل جنس مقاومی که این محصول دارد، در بیمارستان‌ها نیز بسیار کاربرد دارد و در اغلب موارد به عنوان ملاقه یا روتختی نیز از آن استفاده می‌شود.

نساجی‌ها

اگر سری به بازار پارچه بزنید، خواهید که پارچه‌های کجراه با برندهای مختلف و کیفیت‌های متفاوتی وجود دارند. از مهمترین تولید کنندگان این محصول در ایران می‌توان به نساجی‌های گلد بافت، آذر بافت و ایران ناز اشاره کرد. تمامی کارخانه‌های نام برده شد، محصولات خود را با استفاده از دستگاه پیشرفته و همچنین مواد اولیه مرغوبی تهیه می‌کنند، به همین جهت پارچه‌های تولید شده در این کارخانه‌ها دارای دوام و مقاومت بالایی است و رنگ آن‌ها با شست و شوی مداوم حفظ می‌شود. مرکز خرید و فروش پارچه  با این نساجی‌ها همکاری می‌کند و شما می‌توانید در کمترین زمان، پارچه عمده خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

برای خرید وفروش انواع پارچه می توانید با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس : 09169558627

ایمیل : Akjbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما