پارچه پرده – مرکز خرید و فروش انواع پارچه – ایران پارچه

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 پرده را به جرأت می توان  انتخاب کرد ،  پارچه پرده  زیبا، مدرن و هماهنگ با دکوراسیون منزل می تواند شاهکاری از حسن سلیقه صاحب خانه باشد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب کرده و فضای دکوراسیون داخلی را تحت تأثیر خود قرار می دهد. شاید تا مدتی قبل، استفاده از  پرده تنها برای پوشاندن پنجره و حفظ حریم خانه بود؛ اما امروزه نقش پرده و پارچه پرده در دکوراسیون داخلی بسیار پررنگ تر شده و می تواند اصلی مهم در طراحی دکوراسیون داخلی باشد. با توجه به اهمیت بی نظیری که نوع پارچه پرده در زیبایی دکوراسیون و هماهنگی با تم خانه دارد، بر آن شدیم تا برخی از انواع پارچه پرده و کاربرد آن ها را در این بخش معرفی کنیم.

در انتخاب پارچه پرده وسواس داشته باشید!

شاید اگر با نگاهی ساده به موضوع بنگریم، نتوانیم به اهمیت نوع پارچه پرده و تأثیرش در دکوراسیون خانه پی ببریم. اما از دید کارشناسانه پرده از جمله لوازم دکوراتیو خانه به حساب می آید که علاوه بر طرح و رنگش باید جنسی هماهنگ با نوع و سبک طراحی داخلی خانه داشته باشد. علاوه بر هارمونی میان جنس پارچه پرده با محیط اطرافش و دیگر وسایل دکوراتیو خانه، انتخاب پارچه پرده مناسب برای قسمت های مختلف خانه نیز از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و باید با وسواس و دقت بیشتری انتخاب و خریداری شود. انتخاب نوع پارچه پرده برای مکان های مختلف خانه از جمله اتاق نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه از جمله موارد پرکاربرد در دکوراسیون داخلی است که اگر به درستی صورت نگیرد می تواند نتیجه ای عکس در جلوه خانه داشته باشد.

لطافت و زیبایی با استفاده از پارچه پرده حریر

اگر به دنبال طرحی باظرافت و زیبایی خاص برای پرده خود هستید می توانید از پارچه پرده حریر استفاده کنید. لطافت و شفافیتی که در تاروپود پارچه پرده حریر نهفته است می تواند روح و جانی متفاوت به فضای خانه ببخشد. جنس پارچه پرده حریر قابلیت استفاده در دکوراسیون داخلی قسمت های مختلف خانه را دارد، به طور مثال می توانید از پرده حریر در دکوراسیون اتاق نشیمن، اتاق خواب و حتی آشپزخانه نیز استفاده کنید. پرده حریر علاوه بر جلوه زیبایی که به دکوراسیون خانه می دهد از عبور نور و روشنایی به داخل خانه جلوگیری نمی کند و این می تواند ویژگی مثبتی برای این نوع پرده باشد. البته فراموش نکنید که پارچه پرده حریر برای مکان هایی که در معرض مستقیم نور آفتاب قرار دارند اصلا توصیه نمی شود و بهتر است در این موارد از پارچه دیگری با جنس کتان و یا تترون به عنوان آستر برای این نوع پرده استفاده شود و از این طریق نور اتاق را تنطیم کنید. پرده حریر و دانتل به عنوان پرکاربردترین پارچه پرده ای است که بیشتر برای ایجاد فضایی متعادل و آرامش بخش در اتاق خواب و آشپزخانه توصیه می شود.

اطلاعات تکمیلی در لینک زیر:

http://www.sarvindecor.ir//

ایران پارچه – مرکز خرید و فروش انواع پارچه

تلفن تماس 09169558627

پست الکترونیکی : akbar.z1351@gmail.com

فروش به صورت عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما