پارچه ویسکوز ابروبادی

پارچه ویسکوز ابروبادی از جمله پرفروش ترین و پرمتقاضی ترین محصولات زنانه ی موجود در بازار می باشد که توسط برخی سایت های معتبر، به فروش می رسد. این پارچه ها، دارای طرح و رنگ های متنوعی می باشند و با اکثر سلیقه ها جور در می آیند، به علاوه، کیفیت و ماندگاری فوق العاده بالایی دارند.

با توجه به مشغله کاری  سایت به آدرس https://parchedozan.ir/wp-admin/post.php?post=1151&action=edit به فروش می رسد  شماره تماس 09169558627

آیا پارچه ویسکوز ابروبادی مناسب هوای گرم است؟

آیا پارچه ویسکوز مناسب هوای گرم است؟شاید برای بسیاری از افراد سوال پیش آمده باشد که آیا پارچه ویسکوز ابروبادی برای روز های گرم سال با درجه حرارت بالا مناسب است؟

ما در این مطلب قصد داریم، به بررسی و شرح این موضوع برای شما عزیزان بپردازیم تا آگاهی های لازم را کسب کنید و به پاسخ مناسبی برای این پرسش دست یابید؛ پس لطفا تا انتهای کلام، ما را همراهی فرمایید به امید آن که برایتان مفید و موثر واقع گردد.

پارچه های نام برده شده از الیاف نخی به همراه مقداری پنبه، با بالا ترین کیفیت تولید شده اند و فاقد هرگونه مواد پلاستیکی در ساختارشان می باشند در نتیجه، مانع از بالا رفتن دمای بدن در طول روز می شوند و فرد می تواند به راحتی از آن ها برای تولید مانتو، شومیز، پیراهن و چادر بهره بگیرد.

از طرفی، این پارچه ها عرق و رطوبت را به خود جذب نمی کنند و متعاقبا مانع از بو گرفتن لباس و بدن فرد در هوای گرم خواهند شد.

همچنین با داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات و شرایط نامساعد محیطی مانند دمای بالا و نور خورشید، کشش و سایش می توانند بعد از سالیان سال هم زیبایی خود را حفظ کنند و به همان صورت اولیه، به کار گرفته شوند.

به علاوه، اغلب در رنگ های شاد و روشن تولید می شوند که کم ترین میزان اشعه ی خورشید را به خود جذب می نمایند و بدن را خنک می کنند.

تمامی موارد بالا باعث می شوند که نتیجه بگیریم، ویسکوز مناسب ترین انتخاب برای فصل تابستان و دیگر ایام گرم سال می باشد.

خرید عمده پارچه ویسکوز  ابروبادی

خرید عمده پارچه ویسکوز کشی ابروبادیدر صورتی که قصد خرید پارچه ویسکوز ابروبادی، با زیبا ترین طرح و مقرون به صرفه ترین قیمت ها را دارید، می توانید به صورت بیست و چهار ساعته و شبانه روزی به ما در این سایت مراجعه فرمایید و بعد از بازدید از آن ها و انتخاب نوع و اندازه ی محصول، دکمه ی ثبت را فشار دهید تا به سبد کالایتان افزوده گردد و در اسرع وقت در اختیارتان قرار گیرد.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

09169558627

09930699356

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z135161@gmail.com

واتساپ:09169558627

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما