پارچه مناسب ملحفه

پارچه مناسب ملحفه چیست؟

پارچه مناسب ملحفه یا همان ملافه انواع مختلفی دارد. پارچه‌ها مناسب برای تولید ملحفه باکیفیت می‌توانند با جنس‌ها، الیاف و عرض‌های مختلف و متنوع تولید شوند. پارچه‌های ملحفه‌ای ازنظر طرح و مدل می‌توانند ساده و در رنگ‌های گوناگون باشند.

توجه درباره پارچه مناسب ملحفه آنچه می‌خواهید کاملاً واضح است. شما پارچه‌ای می‌خواهید که به‌راحتی بتوان آن‌ها را شستشو و اتو کرد و برای مدت طولانی دوام آوردند. درعین‌حال در برابر پوست احساس نرم و راحتی به شما بدهد.

اگر دوست دارید درباره اتو کردن لباس بدانید، خواندن مقاله‌ی زیر را از دست ندهید!

جنس انواع ملحفه

در ادامه مقاله پارچه مناسب ملحفه با انواع جنس ها با ما همراه باشید.پارچه مناسب ملحفه چیست؟

ملحفه‌های ساتن

وقتی برای خریدپارچه مناسب ملحفه  می‌روید اولین چیزی که به گوش شما می‌خورد کلمه ساتن است. ساتن مترادف با نرم است. وقتی در مورد ملافه‌های تخت صحبت می‌کنید، ساتن پارچه نیست بلکه یک بافت است.

هنگام خرید پارچه مناسب ملحفه ساتن به دنبال پارچه‌ای بافته‌شده باشید. خوابیدن روی آن بسیار راحت باشد.پارچه مناسب ملحفه ساتن در رنگ‌های بسیار متنوع در دسترس هستند. کسانی که این جنس و رنگ را ترجیح می‌دهند یک مجموعه عالی برای انتخاب خواهند داشت.

ساتن
ملحفه ساتن

ساتن ابریشم

پارچه مناسب ملحفه ابریشم پارچه‌ای لوکس است. ابریشم به براق بودن و لطافت مشخص است و در برابر پوست شما نرم و ابریشمی است. این‌یک فیبر طبیعی است که بسیار لطیف و البته درعین‌حال گران است.

ساتن پلی‌استر

پارچه ساتن بیشترین استفاده پس از ابریشم برای ملحفه را دارد. مراقبت از پلی‌استر که از الیاف مصنوعی ساخته‌شده کار آسانی است که تا حدی ضد چروک است.

از مزایای عمده پلی‌استر می‌توان گفت پارچه واقعاً محکم، ارزان و نگهداری بسیار آسان دارد که می‌توان آن را جز بهترین پارچه مناسب ملحفه دانست. زیرا می‌توانید آن را به‌راحتی بشویید که خیلی زود خشک می‌شود.

ساتن استات

این‌ها از الیاف چوب ساخته می‌شوند که بسیار نرم و لطیف‌اند؛ اما نگهداری از پارچه‌هایی از جنس ساتن استات بسیار دشوار است زیرا الیاف بسیار ضعیف دارد. شستشوی آن‌ها باید با دست و مایع شستشوی مرغوب انجام شود.

ساتن نایلونی

این پارچه‌ای بسیار محکم و بادوام، مناسب و نرم برای ملافه‌های تخت است. مشکل ملحفه‌های نایلونی بعد از مدتی شستشو ظاهر می‌شود. آن‌ها ممکن است روی سطح شروع به پیل کردن کنند. گرمای زیاد نیز یکی دیگر از دلایل نگرانی است. هنگام قرار دادن آن در معرض نور آفتاب یا اتو کردن باید مراقب باشید. مزیت ملحفه نایلونی چروک نشدن آن است.

برای خرید انواع پارچه با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

09169558627

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z135161@gmail.com

واتساپ:09169558627

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما