پارچه ملحفه طوبی

پارچه ملحفه طوبی چیست؟ نساجی نگین و طوبی کجاست؟ ملحفه طوبا چه قیمتی دارد؟ فروش عمده پارچه ملحفه کارخانه نساجی طوبی با قیمت ارزان تولیدی از این نمایندگی انجام می شود. برای خرید پارچه طوبی به صورت مستقیم از نساجی نگین طوبی اصفهان در ادامه این مطلب همراه باشید.

آدرس کارخانه نساجی طوبی :

نشانی مجتمع نساجی نگین اصفهان با تولیدات پارچه ملحفه ای چیست!؟ کارخانه نساجی طوبی و نگین ( طوبا ) به آدرس شهر اصفهان می باشد که فروش حضوری و اینترنتی محصولات این شرکت از دفتر این نمایندگی نیز صورت می پذیرد. شرکت نساجی طوبی محصولات مختلفی دارد که محصول پارچخ ملافه ای آن شهرت بیشترى دارد و پر فروش ترین تولید این صنایع نساجی است.

مشخصات پارچه ملحفه نساجی طوبی :

در رابطه با خصوصیات پارچه طوبی باید گفته شود که این پارچه از نوع مدل طرح دار است که در عرض دو متر تولید می شود. جنس پارچه طوبی پلی استر پنبه است که چله آن فلامنت و پود آن پلی استر پنبه است. زیر دست لطیف و عالی دارد.
پارچه طوبی از نظر ثبات رنگ و کیفیت چاپ بالاترین درجه کیفی را دارد.
هر طرح در ٤ رنگبندی تولید و تکمیل می شود. متراژ هر طاقه پارچه ملحفه نساجی طوبی ٤٠ متر است. قیمت هر طاقه پارچه ملحفه شرکت طوبی را باید از نمایندگی دریافت کنید.

متراژ هر عدل پارچه صنایع نساجی طوبی و نگین ٣٢٠ متر است که ٨ طاقه ٤٠ متری را در خود جای داده است. هر عدل پارچه دو سری رنگ از یک طرح را دارد.

مشخصات پارچه ملحفه نساجی طوبی :

عکس طرح ها را در کانال تلگرامی شرکت طوبا نگین ببینید.

telegram.me/negin_tooba

قیمت پارچه طوبی :

نساجd نگین اصفهان مهمترین برند زیر مجموعه آن پارچه مارک طوبی و پدیده نگین است. برای دریافت لیست قیمت عمده پارچه های ملحفه ای این کارخانه همین حالا در کانال تلگرام به آدرس @negin_tooba عضو شوید. راه دیگر دریافت قیمت روز پارچه ملحفه طوبی و منسوجات نگین تماس با یکی از مدیران فروش شرکت است که در پایین مطلب قرار دارد.

خرید پارچه طوبی :

قیمت انواع پارچه ملحفه طوبا را قبل از خرید طاقه ای و عمده ای به صورت لحظه ای و آنلاین از سایت این شرکت استعلام کنید. پارچه ملحفه ای ایرانی با برند طوبی بهترین مارک پارچه ملحفه از نوع جنس پلی استر پنبه در عرض دو متر است.
برای خرید عمده انواع پارچه ملحفه ایرانی با عرض دو متر از صنایع نساجی طوبی بهترین روش خرید از فروشگاه اینترنتی ایران پارچه است. محصولات صنایع نساجی نگین و طوبی از انواع پارچه ملحفه به همراه طرح های زیبا را در گالری عکس سایت اینترنتی مشاهده کنید.

نساجی نگین طوبی :

نساجی نگین و طوبی یک شرکت واحد هستند که انواع ملحفه عرض دو متر با جنس پلی استر پنب ٢٤٠ گرم را با برند طوبی و جنس ملحفه تترون طرح دار در عرض دو متر را با برند نگن به بازار های فروش عرضه می کند. برند دیگر این شرکت نساجی باند پدید نگین است که مربوط به پارچه ملحفه صد در صد پنبه در عرض ٢/٥ متر و عرض ٣ متر است.

فروش ملحفه طوبی :

قیمت ملحفه طوبی چنده؟ فروش ویژه ملافه طوبا از این نمایندگی آغاز شده است. ملحفه طوبا را در بیشتر عمده فروشی های ملحفه می توانید مشاهده کنید.

پارچه ملحفه باند طوبی به خاطر قیمت فروش مناسب بسیار مناسب پارچه فروشی ها و تولیدی های کالا خواب است. جدید ترین قمت پارچه طوب را می توانید از طریق ما اطلاع پیدا کنید.

کانال تلگرام نساجی طوبی و نگین :

اگر به دنبال عکس طرح ها و مدل های قشنگ ملحفه ای شرکت نساجی طوبی و کارخانه نگین هستید راحت ترین راه عضویت در کانال تلگرام صنایع نساجی طوبی و نگین به نشانی t.me/negin_tooba یا @negin_tooba است.
در کانال تلگرام پارچه ملحفه طوبی و نگین جدید ترین عکس طرح ها و لیست قیمت و لیست اجناس موجود به صورت لحظه ای گذاشته می شود.

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در ارتباط باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس : 09169558627

                  09930699356

ایمیل : Akbar.z1351@gmail.com

کانال تلگرامی: t.me/parchehfrosh

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما