پارچه ملحفه ای

پارچه ملحفه ای ساده

پارچه ملحفه ای ساده از پارچه های تترون، ترگال و کجراه تولید میشود که در بیش از 70 رنگ ساده در بازار عرضه میشود.و برای تولید ملحفه، لحاف،تشک و روتختی استفاده میشود. معمولا پارچه تترون ملحفه ای با عرض‌های ۲ و ۳ متر تولید می‌شود و رنگ‌های کرم، آبی، قهوه‌ای، آبی، زرد، بنفش و قرمز از محبوب‌ترین رنگ‌های این پارچه هستند. در میان انواع پارچه ملحفه ای ساده، رنگ سفید محبوب‌تر است.

این پارچه در انواع طرح‌ها و مدل‌های متنوع تولید می‌شود تا تمامی مصرف کنندگان بتوانند با توجه به نیاز خود آن را تهیه کنند و مورد استفاده قرار دهند. در ادامه این مقاله با انواع پارچه ملحفه ای و ویژگی‌های هریک بیشتر آشنا خواهید شد. پارچه ملحفه ای ساده

پارچه ملحفه  گلدار

پارچه ملحفه ای گلدار از پارچه های پر فروشی است که در میان انواع طرح ها و رنگ ها میتوان آن را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

گل هایی که بر روی پارچه های ملحفه ای قرار دارند در سایز های مختلف ریز و درشت وجود دارند که هر شخصی با هر سلیقه ای بتواند از آنها استفاده کند.

پارچه ملحفه  طرحدار

پارچه ملحفه ای طرحدار از دیگر مدل هایی است که در بازار بسیار محبوب میباشد و انواع طرح ها و چاپ ها در آن به کار رفته است.

این طرح های مختلف در پارچه های ملحفه ای باعث شده است که این پارچه ها با انواع دکوراسیون خانه همخوانی داشته باشد.

پارچه ملحفه عروسکی

پارچه های ملحفه عروسکی از جمله پارچه هاییست که برای دوخت سرویس خواب استفاده میشود.

تقریبا تمامی پارچه های ملحفه ای با طرح شخصیت های کارتنی چاپ میشود که تمامی کودکان و نوجوانان به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند و مورد علاقه آنها باشد.پارچه ملحفه عروسکی

پارچه های ملحفه با طرح های سنتی

یکی از پرطرفدار ترین طرح های پارچه ملحفه ای پارچه های طرح دار با طرح های سنتی است از جمله بته جقه، گلیم، فرش، ترمه، سرمه و ترمه که این طرح های زیبایی منحصر به فردی است.

انواع پارچه ملحفه یک بار مصرف بیمارستانی

برای حفظ سلامت در بیمارستان ها و جلوگیری از رشد سریع ویروس ها در سال های اخیر بیمارستان ها سعی بر این داشته اند که از ملحفه یک بار مصرف استفاده کنند.

این پارچه های بافت خوب و مرغوبی دارد و بسیار مناسببرای استفاده بیماران میباشد.

پارچه ملحفه  اسپرت

پارچه ملحفه ای طرح اسپرت از ملحفه های مورد علاقه بسیاری از افراد است. این پارچه با طرح‌هایی از انواع رشته‌های ورزشی تزیین شده و می‌توان آن را در رنگ‌های متنوعی و متناسب با سلیقه خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

خرید پارچه ملحفه  طرحدار

جهت خرید پارچه ملحفه ای در طرح ها و مدل های مختلف با شماره کارشناسان فروش ما تماس بیگرید و با کمک راهنمایی های آنها تجربه یک خرید خوب را کسب کنید.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش: 09169558627

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z135161@gmail.com

واتساپ:09169558627

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما