پارچه ملحفه ای

پارچه ملحفه ای یا پارچه روتختی به عنوان پوششی است که به روی تخت ها قرار می گیرد تا آنها را زیباتر کند همچنین باعث پوشش بالش ها و پتو سایر وسایل خواب می شود.

پارچه روتختی مرغوب از وسایل خواب در برابر آلودگی محیطی محافظت می نماید.

پارچه ملحفه ای روتختی در سراسر کشور توسط کارخانه های نساجی تولید و به مشتریان عرضه می گردد.

پارچه ملحفه ای
عکس تزئینی می باشد

نکات مهم هنگام خرید پارچه ملحفه ای روتختی

هنگام خریدن پارچه ملحفه روتختی ابتدا باید به نکاتی توجه داشت همواره سایز تختخواب را مد نظر داشته باشید در واقع باید بدانید چه پارچه ای مناسب اندازه تخت ما می باشد و بعد دست به انتخاب و خرید بزنیم همچنین یک پارچه ملحفه ای خوب باید رنگی چشم نواز و از الیاف بسیار نرم و لطیف پارچه ای تشکیل شده باشد که در مقابل فشار و کشش های احتمالی و حین شستشو بافت آن به راحتی دچار پارگی و آسیب دیدگی نشود همچنین قیمت آن مقرون به صرفه و اقتصادی باشد مانند پارچه ملحفه ای اردکان که یکی از برند های پرفروش بازار می باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت ماشین آلات پیشرفته کارخانه های نساجی دست به خلاقیت جدیدی در زمینه تولید ملحفه و روتختی زده‌اند و توانسته اند با استفاده از تصاویر سه بعدی و بهره گیری از دوخت سه بعدی محصولات بی نظیری را برای مشتریان طراحی نمایند.

این پارچه ملحفه ای سه بعدی بسیار دلچسب و موجب ترغیب شما برای خرید این محصولات می شود و همچنین زیبایی چشمگیری را به تختخواب و اتاق خواب شما می دهد.

یک روتختی مناسب و پارچه ملحفه ای خوب و مرغوب می‌تواند خوابی دلچسب را برای شما فراهم کند و همچنین از بیماریهای پوستی و آلرژی در برابر عوامل محیطی جلوگیری کند امروزه با تولید پارچه های نانو بسیاری از مشکلات حل شده است.

اگر می خواهید روتختی و ملحفه خریداری کنید حتما به نکات زیر توجه داشته باشید

پارچه را با توجه به دیزاین و طراحی اتاق خواب و سایز و اندازه تخت خود انتخاب نمایید و حتی امکان سعی کنید از پارچه های تیره برای روتختی های خود استفاده کنید زیرا احتیاج به شستشوی کمتری دارند و در آخر سعی کنید از الیاف نرم و سبک استفاده کنید.

مراکز فروش پارچه ملحفه ای روتختی اردکان

مراکز فروش پارچه ملحفه ای در سراسر کشور دارای نمایندگان فروش هست که وابسته به تولیدکنندگان ملحفه و صنایع نساجی کشور می باشند.

کشور ما در صنعت نساجی دارای پتانسیل بسیار بالایی می باشد که می تواند ضمن تامین نیاز داخلی و اشباع بازار و ایجاد رضایتمندی برای مشتریان داخلی از این بازار قادر است مازاد محصولات خود را به کشورهای همسایه نظیر افغانستان، پاکستان و همچنین کشورهای اروپایی و خاورمیانه صادر کند و از این طریق برای کشور موجب ارزآوری شود.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن های سفارش:

۰۹۱۶۹۵۵۸۶۲۷

۰۹۹۳۰۶۹۹۳۵۶

ایمیل:Akbar.z1351@gmail.com

کانال تلگرام :parchehdoozan@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما