پارچه فاستونی

بهترین کارخانه پارچه فاستونی پلی استر طرح دار در ایران کدام برند است و برای خرید پارچه فاستونیطرح دار کدام نمونه را می پسندید؟
در بین انواع پارچه های فاستونی پلی استر نمونه های طرح دار از جمله کار های دیپلمات کردی و همچنین چهارخانه های ریز و درشت یا چند مدل جدید فاستونی پامرغی به چشم می خورد که مطابق با پسند و باب میل مشتری است.
در مناطق غربی کشور از جمله آذربایجان غربی یا شرقی، اردبیل، کردستان و کرمانشاه بیشترین تیراژ خرید را برای انواع پارچه فاستونی پلی استر دارند.
اما در میان تمامی مراکزی که این مدل پارچه کت شلواری را تولید می کنند شما به عنوان یک خریدار عمده و مشتری کدام برند را از همه بیشتر موفق دانسته و پیگیر دنبال کردن انواع کدام کارخانه خواهید بود

http://parchedozan.ir/wp-admin/post-new.php
پارچه فاستونی

پارچه فاستونی مرینوس یکی از بهترین انواع پارچه کت شلواری است که از زمان انقلاب تا به امروز در ایران بافت می شده است.
اگر از بازاری های فاستونی باشید، امری غیرممکن است که نام برند فاستونی ایران مرینوس را نشنیده باشید که بیشتر سفارشات مشتری را برای نمونه ویسکوز یا نمونه های ۲۰/۸۰ و به ندرت کار ۴۵/۵۵ ارائه می دهد.
خوشبختانه در بعضی از مناطق هنوز هم جزو محبوب ترین انواع فاستونی درخواستی مشتریان است.

آیا می دانستید در بین انواع پارچه فاستونی پلی استر به سختی می توان بهترین جنس را به عنوان پارچه ارزان قیمت انتخاب کرد؟
پارچه فاستونی پلی استر ارزان ترین جنسی است که برای کت شلوار یا فرم مدارس پسرانه به کار می رود و البته بافت و تولید آن نیز تبدیل به یک رقابت ویژه در بین بافندگی های اصفهان شده است، به طوری که تعداد زیادی از آنها این مدل پارچه فاستونی ارزان را در دست تولید و سپس فروش خواهند داشت.
اما بسیار دقت کنید زیرا تعداد محدودی از این پارچه فاستونی کت شلواری قابلیت تضمین و خرید خواهند داشت و بقیه همه به دلیل نداشتن تخصص بالا یا استفاده از نخ هندی اصل آبرفت داشته و ممکن است سرنوشت قرارداد های شما و اعتبار کاری تان را به خطر بیندازند.

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در تماس باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس: 09169558627

ایمیل : Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما