پارچه شانتون نخ 

پارچه شانتون نخ مانتویی یکی از زیباترین پارچه های مانتویی بهار با بافت خاص و جذابی است. این پارچه با ویژگی های عالی خود مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. جالب است بدانید که پارچه شانتون نخ جزو پارچه های نخی و کتفی قرار گرفته است. از جمله ویژگی های عالی شانتون نخ باید به تنوع بالا و گسترده این پارچه اشاره کرد.

اگر قصد دوخت یک مانتوی بهاره و خنک را دارید باید به سراغ این پارچه بروید. پارچه شانتون نخ مانتویی بسیار محکم و مقاوم می‌ باشد و در صورت مراقبت درست، می‌تواند برای مدت زمان طولانی استفاده شود. پارچه شانتون نخ مانتویی خنک است و دارای تنفس پذیری بالایی می‌باشد. این ویژگی آن را برای پوشش در فصل تابستان مناسب می‌کند. پارچه شانتون نخ مانتویی در رنگ‌های مختلفی موجود است و می‌توانید برای هر سلیقه ‌ای از آن استفاده کنید.

قیمت پارچه شانتون مانتویی

 

یکی از ویژگی های عالی پارچه شانتون نخ تنوع بالای این پارچه در طرح و رنگ می باشد. در نتیجه این ویژگی با این پارچه می توان ایده های جذاب و گوناگونی را به منصه ظهور رساند. جالب است بانید که شانتون نخ برای چاپ زدن نیز بسیار مناسب می باشد. قیمت مناسب و مقرون به صرفه این پارچه نیز موجب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. این پارچه با قیمت مناسب و ماندگاری بالایی که دارد، برای دوخت مانتوهای مختلف استفاده می شود. تنفس پذیری بالای پارچه شانتون نخ شما را از عرق سوز شدن در فصل گرما نجات می دهد. این پارچه دارای وزن سبکی است. به همین دلیل لباس های دوخته شده با آن بسیار سبک و راحت هستند. اگر پوست حساسی دارید و به دنبال پارچه ای مناسب می گردید، پارچه شانتون نخ را به شما پیشنهاد می کنیم. در ادامه با مزایا و معایب این پارچه آشنا می شویم.

مزایای پارچه شانتون نخ مانتویی

قیمت پارچه شانتون مانتویی

در این بخش با مزایای خرید پارچه شانتون آشنا می شویم. این پارچه با مزایای فوق العاده خود گزینه ای عالی برای دوخت مانتو است.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ و روبیکا: 09169558627       

واتساپ و تلگرام : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما