پارچه ساتن روتختی

آیا انتخاب شما پارچه ساتن روتختی می باشد؟ این پارچه های زیبا و شیک به شکل عمده به فروش می رسند، می توانید در هر متراژی که می خواهید این محصول را تهیه کنید.
شاید علاقه داشته باشید که اتاق خواب شما مملو از وسایل شیک و به روز باشد، در ان صورت می توانید برای روتختی خود از پارچه های ساتن استفاده کنید، می توانید به سراغ فروش عمده ی این محصول بروید و این نوع پارچه را در رنگ ها و طرح های متفاوت برای خود خریداری کنید و با این پارچه ها روتختی های بسیار زیبا بدوزید.

http://parchedozan.ir/wp-admin/post-new.php
ساتن روتختی

قیمت انواع پارچه ساتن کرپ که برای روتختی استفاده می شود، در میان انواع پارچه های خارجی و وارداتی استعلام خواهد شد زیرا بیشترین تیراژ این کار را از میان پارچه های ترک خواهیم داشت.
شاید نام پارچه ساتن کرپ یا ابریشم ترک را برای دوخت و تولید انواع روتختی شنیده باشید و البته عکس های آن را نیز دیده باشید، زیبا، جذاب و برق کمی که بر بافت و رنگ های پارچه وجود دارد سبب می شود تا اکثر تازه عروسان دلشان بخواهد ست روتختی خود را از میان پارچه های ساتن انتخاب کنند.
ایده شما چیست؟ آیا نمی خواهید پارچه های ساتن روتختی را با جنس ابریشم یا کرپ به صورت عمده با قیمت های مقطوع تهیه کنید؟

پارچه ساتن استات روتختی یکی از معروف ترین تولیدات نساجی ترکیه است که به وسیله تجار ایرانی خرید می شود.
شاید شما نیز اطلاعات دقیقی از تولیدات و نوع بافت پارچه ساتن استات ندانید که نمونه براق و خاصی از روتختی های ترک است که در بازار به صورت منحصربفرد ارائه می گردد. آیا دلتان نمی خواهد مراکز خرید عمده این مدل از پارچه ساتن استات را بیابید و با تجار ایرانی به صورت مستقیم کار کنید؟

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در تماس باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس : 09169558627

ایمیل : Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما