پارچه ترگال کجراه

پارچه ترگال کجراه چیست؟

پارچه های ترگال و کجراه می‌تواند خرید فروش عمده این پارچه را آسان‌تر کند. ترگال و کجراه از پر مصرف‌ترین پارچه‌های تولید کارخانجات نساجی کشور است. پارچه ترگال و‌ کجراه از الیاف پلی استر و‌ ویسکوز تشکیل شده‌اند که در عرض ۱۵۰ سانتی متر بافته می‌شوند.

پارچه ترگال کجراه چیست؟

تفاوت اصلی پارچه ترگال و کجراه چیست؟

پارچه های کجراه برخلاف انواع ترگال که ساده بافته می‌شوند، به صورت بافت کج راه بافندگی و تولید می‌شوند. همچنین هر‌ متر از پارچه ترگال ۲۴۰ گرم و هر متر از پارچه های کجراه ۲۸۰ گرم هستند. تنوع رنگ گسترده این‌گونه پارچه ها موجب کاربرد آن‌ها در بخش‌های گوناگونی از صنعت پوشاک و منسوجات کشور شده است.

کاربرد انواع پارچه ترگال کجراه

انواع ترگال و‌ کجراه توسط کارخانجات گوناگونی تهیه می‌شوند که هرکدام یکسری رنگ را به عنوان کالیته رنگ محصولاتشان مشخص کرده‌اند. رنگبندی متنوع این پارچه های باعث شده است که تقاضا برای خرید عمده انواع کجراه و ترگال افزایش یابد. دوخت روپوش های مدارسی، تهیه لباسکار کارخانجات متعدد، لباس‌های فرم بیمارستانی و پرستاری، دوخت انواع روتختی و رو بالشتی، مانتو و شلوار از جمله پر کاربردترین مصارف این پارچه ها است. راهنمای جامه از انواع پارچه بخصوص ترگال ساده و کجراه می‌تواند تصمیم گیری در زمان خرید پارچه را برای مشتریان آسان کند. شاید توجه کرده باشید برخی از پارچه های ترگال و‌کجراه علاوه بر مدل ساده بصورت چاپی و طرحدار نیز در بازار خرید فروش می‌شوند.

پارچه ترگال کجراه طرحدار

برخی از کارخانجات مدل های مختلفی از این پارچه ها را تولید و عرضه می‌کنند. برخی از کارخانجات بافندگی پس از تکمیل پارچه آن‌ها را با طرحی دلخواهی چاپ و سپس در بازار قماش توزیع می‌کنند. پارچه های کج راه و ترگال طرحدار در صنعت پوشاک بخصوص برای دوخت لباس مدارس بسیار کاربردی است و از آن‌ها برای خرج‌ کار لباس استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید که قطعا قیمت پارچه های کجراه و ترگال چاپی از مدل‌های ساده آن گران قیمت‌تر خواهند بود. کارخانه فدک، تک، مهنام، آیدین، البرز، زرین پود، حریرپود از جمله برند‌های مطرح تولید کننده ترگال کجراه هستند.

قیمت پارچه ترگال کجراه کدام کارخانه ارزانتر است؟

چنانچه تجربه خرید عمده و طاقه ای پارچه کجراه و ترگال را داشته باشید متوجه خواهید شد که قیمت فروش هر یک از برند‌ها متفاوت هستند. مشخصات اصلی این پارچه ها یکسان است اما دلیل تفاوت قیمت عمده آن‌ها چیست؟ بدون شک نوع نخ مصرفی و نحوه رنگرزی و تکمیل هریک از این کارخانجات نساجی متفاوت است و همین امر موجب اختلاف قیمت فروش آن‌ها است. اما این نکته فراموش نشود که برای خرید ارزان‌تر انواع ترگال و کجراه سعی کنید با نمایندگان فروش کارخانه در تماس باشید و هزینه اضافه برای خرید از واسطه را حذف نمایید.

برای خرید انواع پارچه با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش: 09169558627

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z135161@gmail.com

واتساپ:09169558627

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما