پارچه ترگال لباس مدارس

پارچه ترگال لباس مدارس

پارچه ترگال یکی از انواع پارچه است که در دو نوع ترگال ساده و ترگال کجراه تولید میشود.این پارچه بسیار پرمصرف است و در لباس کار،فرم مدارس،ملحفه و لباس بیمارستانی،فرم اداری،مانتوهای رنگی مورد استفاده قرار میگیرد.

پارچه ترگال با کیفیت، دارای ثبات در رنگ،تراکم مناسب و استقامت بالا است.بعلاوه این پارچه چروک نمیشود و قیمت بسیار مناسبی دارد. از طرف دیگر ترگال از جمله جنس‌هایی است که تبادل دمایی را به خوبی انجام می‌دهد. شهر اصفهان رکورد دار تولید پارچه ترگال است.

پارچه ترگال لباس مدارس

ترگال ساده

این پارچه از شبکه ایی منظمی از الیاف درعرض 150سانتی مترتشکیل می شود.به الیاف مورد استفاده در طول پارچه«تار یا چله»می گویند و به الیاف مورد استفاده در عرض«پود» گفته می شود.دراین نوع پارچه ازبافت ساده استفاده می شود، به این معنی که نخ های تار وپود متناوبا زیر و رو ی هم میروند.دراین نوع بافت هرنخ بیش ترین حمایت رااز نخ پهلویی خود می نمایدکه درنتیجه استقامت ومحکمی این بافت از هر بافت دیگر بیش تر است.

پارچه ترگال از تنیده شدن تاری از پلی استر ویسکوز و پودی از فیلامنت تشکیل می شود .بافت این پارچه به شکل مربعی شکل است و وزنی حدود240-230 گرم دارد.نمره نخ تار پارچه ترگال « 30 » می باشدکه به صورت دولا است.(30/2)

ترگال کجراه

پارچه ترگال کجراه دارای وزن280-300گرم است و همانطور که از نامش مشخص است،بافتی کجراه دارد.وزن این نوع پارچه از پارچه ترگال ساده بیشتر است،در نتیجه این پارچه ضخامت و استقامت بالاتری نسبت به ترگال ساده دارد. بیشترین مصرف پارچه کجراه برای تولید لباس کار است. برای مشاهده نمونه تولیدی لباس کار اینجا کلیک کنید.

کاربرد پارچه ترگال در فرم مدارس

پارچه مورداستفاده در لباس فرم مدارس باید دارای مقاومت و کیفیت رنگی بالایی باشد،چراکه لباس مخصوص مدارس ممکن است بارها در هفته شسته شوند و اگر کیفیت رنگی خوبی نداشته باشند،خیلی زود رنگ رفته و غیر قابل استفاده خواهند شد.

درمیان انواع پارچه ها،پارچه ترگال یکی از پرمصرف ترین نوع پارچه در دوخت روپوش و لباس فرم مدارس است که ثبات رنگ و استحکام بافت این پارچه به شما کمک می‌کند تا با شستشوی هفتگی این لباس‌ها مشکلی برای آن‌ها ایجاد نکند و زیبایی و آراستگی آن حفظ شود.

قیمت پارچه ترگال

پارچه های ترگال انواع مختلفی دارند و با قیمت های مختلفی در بازار به فروش میرسند که این تفاوت قیمت ها به کیفیت پارچه ها مربوط میشود. پارچه های ترگال کجراه به علت وزن و ضخامت بالایی که دارند نسبت به ترگال ساده گرانتر هستند. کیفیت رنگرزی و رنگ پارچه نیز بر میزان قیمت پارچه ترگال تاثیر زیادی دارد.به عنوان مثال پارچه های با رنگ تیره در مقایسه با پارچه های روشن قیمت بالاتری دارند. نوع الیاف بکار رفته در پارچه و کیفیت نخ از دیگر عواملی هستند که در قیمت پارچه ترگال موثرند.

پارچه های ترگال در انواع مختلفی از رنگ ها در کارخانه ها تولید می شوند.برای خرید بهترین جنس پارچه ترگال در رنگبندی های متفاوت و ثابت با شرکت نساجی ارمک ارتباط برقرار کنید. این شرکت در زمینه ، بافت انواع پارچه از قبیل (ترگال ساده، ترگال کجراه ،تترون،متقال و…) در گرم های مختلف و رنگ های متنوع  فعالیت میکند و با کیفیت ترین محصولات را در سطح استاندارد جهانی در جهت رضایتمندی مشتری ارایه میدهد. برای خرید از تولیدی لباس بیمارستانی اینجا کلیک کنید.

با اطمینان خاطر می توانید انواع پارچه ی تولیدی ارمک را با هر رنگ و جنس سفارش دهید.

تولید کننده ی لباس مدارس

برای مشخص شدن پایه های تحصیلی بهترین راه استفاده از فرم مشخص برای لباس دانش آموزان است. در دهه های اخیر آموزش و پرورش تصمیم به تغییر فرم یکرنگ مدارس گرفته و با ارائه ی طرح های مورد تایید باعث زیباتر شدن چهره ی شهر و مدارس با شروع سال تحصیلی شده است. طبق دستورالعمل آموزش و پرورش همه ی دانش آموزان باید فرم بپوشند و خانواده ها باید برای تهیه ی آن ها در تابستان اقدام کنند. تولید کننده ی لباس مدارس با تهیه ی پارچه های یکدست برای دانش آموزان به دوخت این پارچه ها برای لباس مدارس می پردازند. امروزه در اغلب کشورهای پیشرفته می توان دانش آموزان را با توجه به فرم و رنگ لباسشان از دیگران تشخیص داد و این کار علاوه بر زیبایی امنیت آن ها را در جامعه بالا می برد. تولیدی لباس مدارس فقط تخصص کارگاه هایی است که مدارس آن ها را تایید کرده باشند. این تولیدی ها با رعایت استاندارهای موجود علاوه بر یکدست شدن شکل ظاهری لباس ها دارای پارچه ها و رنگ های به خصوصی نیز هستند. تهیه ی این پارچه های رنگی توسط تولیدکنندگان لباس مدارس باعث آسودگی خیال والدین خواهد شد. فرم مدارس در ایران شامل مانتو و شلوار برای دختران و پیراهن و شلوار برای پسران است. یکی از دلایل اجباری شدن لباس فرم در هر مکانی ایجاد نظم و انضباط است.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ و روبیکا: 09169558627       

واتساپ و تلگرام : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما