پارچه آستری پرده

  پارچه آستری پرده کدام است؟

پارچه آستری پرده ، پارچه‌های پنبه‌ای ساتن است که کمی براق هستند. به طور معمول، رنگ پارچه آستری کرم یا سفید است که برای قرار گرفتن پشت پرده‌هایی با رنگ روشن یا مواقعی که نیاز به عایق‌بندی حرارتی وجود دارد، اما باید تا حدی هم جلوه پنجره مشاهده شود، مناسب هستند. ساتن‌های آستری رنگی نیز موجود است که کیفیتی بالا دارند و رنگ آنها در اثر تابش نور خورشید محو نمی‌شود. آسترهای رنگی می‌تواند بر جلوه پرده نیز بیفزاید.

 پارچه آستری پرده
پارچه آستری پرده

همانطور که گفته شد، برخی پارچه آستری پرده برای مسدود کردن کامل راه ورود نور به‌کار می‌روند. این آسترها نباید حتما مشکی باشند بلکه حتی می‌توانند به رنگ‌های سفید و کرم باشند. این نوع آسترها سنگین و ضخیم هستند. توصیه می‌کنیم که آنها را برای پرده‌هایی با پارچه ساده و بدون طرح استفاده کنید، زیرا آسترهایی که تا این اندازه ضخیم و مسدود کننده کامل نور هستند، باعث می‌شوند که طرح روی پارچه پرده، کدر و مرده به نظر برسد.

روش استفاده از پارچه آستری پرده به چه صورت است؟

به دو صورت می‌توان برای پرده، آستر استفاده کرد. یکی به‌صورت جدا از پرده و دیگری، متصل و دوخته به آن. از بین این دو نوع آستر، نوع جدا از پرده نسبت به نوع چسبیده یا متصل به آن الویت دارد، زیرا منعطف‌تر بوده و شست‌وشوی آن نیز راحت‌تر است. در نوع جدا از پرده، این امکان برای شما وجود دارد در مواقعی که تمایل دارید تا نور بیشتری به داخل بیاید، بدون کنار زدن پرده، آستر آن را کنار بزنید. پهنای آستر جدا از پرده را هم اندازه با عرض نهایی شده یا همان عرض پنچره در نظر بگیرید، اما بهتر است که ۵ سانتی‌متر کمتر در نظر بگیرید. نکته‌ای که در هر دو مدل نباید فراموش کرد، این است که آستر نباید از مقابل دیده شود. بنابر این، باید دقت لازم را در انتخاب پهنای پارچه آستری به عمل آورید.

اگر هیچ وقت قصد کنار زدن آستر را ندارید، بهتر است دو سر آستر را به دو سر چوب پرده ثابت کنید.

باری خرید و فروش انواع پارچه با ما در ارتباط باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:09169558627

ایمیل: aKBAR.Z1351@GMAIL.COM

تلگرام T.ME/PARCHEHFROSH

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما