عرضه انواع پارچه های کرپ

 

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

عرضه انواع پارچه های کرپ که معروف ترین مدل آن کرپ باربی است را از چه قشری از مغازه داران شهرتان انتظار دارید؟ آیا تمامی فروشگاه پارچه، کرپ را عرضه می کنند؟
پارچه کرپ یکی از محصولات وارداتی حوزه نساجی کشور است، البته چندین مدل کرپ در ایران تولید می شود اما اگر قرار بر رعایت انصاف باشد، در حوزه پارچه کرپ هنوز نتوانسته ایم با رقبای خود که کشور کره، چین، اندونزی و ترکیه هستند به خوبی رقابت کنیم و پارچه هایی را در خور بازار رقابت جهانی ارائه دهیم.

انواع پارچه کرپ

پارچه کرپ برای مانتو های رسمی و مجلسی سنگین اولین انتخابی است که تولیدکنندگان و خانمهایی که قصد خرید یک قواره پارچه مانتویی دارند بر روی آن دست خواهند گذاشت، اما اینکه کدام مدل پارچه کرپرا برای چه مانتو یا شلوار و پیراهنی می توان استفاده کرد؟ از کدام مجموعه و مرکز می توان انتظار ارائه رنگبندی کامل پارچه کرپ را داشت؟
آیا ممکن است طرح های جدیدی از پارچه کرپ در بین بازاری های ایران باشد و هنوز هم آن را ندیده باشیم؟
در رابطه با جنس پارچه کرپ مازراتی که جزو کار های جدید در بین انواع کرپ است که در چند سال اخیر به بازار اضافه گردیده اطلاعاتی داریم؟
تمامی این سوال ها ممکن است ذهن ما را هنگام خرید انواع پارچه کرپ مشغول به خود نماید و در پی یافتن پاسخ آنها بتوانیم انتخاب بهتری در خرید پارچه کرپ داشته باشیم.
ایده شما چیست؟ آیا از اولین مغازه خرید خود را انجام داده و کار را تمام می کنید یا به دنبال بهترین پارچه کرپ تمامی مغازه ها را زیر و رو کرده و اطلاعات به دست آمده را طبقه بندی و مقایسه خواهید کرد؟

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
انواع پارچه کرپاکبر حقی زهابی شماره موبایل: 09169558627
قیمت هر متر 60/0000 تومان
آدرس سایت: www.parchedozan.ir
انواع پارچه کرپ پست الکترونیکی:akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما