بهترین پارچه کتان شلواری

بهترین پارچه کتان شلواری

می دانید بهترین پارچه کتان شلواری کدام است؟ آیا می توان محصولات داخلی و ایرانی را در بازار به عنوان بهترین پارچه کتان مخصوص شلوار زنانه، بچه گانه و مردانه معرفی کرد؟
پارچه کتان معمولا برای شلوار استفاده می شود گرچه واژه کتان منظور بافت، الیاف و نخ پارچه نیز هست و برای پارچه های آشپزخانه، پیراهنی، مانتویی نیز می توان همین اصطلاح را به کار برد اما در عرف بازار ایران و میان عمده فروشان یا مصرف کنندگان نهایی پارچه کتان را یکی از انواع پارچه شلواری می دانند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

http://parchedozan.ir/wp-admin/post.php?post=28&action=edit&classic-editor

انواع پارچه کتان

  • پارچه کتان کاغذی
  • پارچه کتان پشت مشکی
  • پارچه کتان پنبه ای
  • پارچه کتان لی
  • پارچه کتان کش
  • پارچه کتان معمولی
  • پارچه کتان سنگین

پارچه های کتانکه نام بردیم برای شلوار مناسب هستند حتی مدل کاغذی که نازک ترین ضخامت را داشته نیز برای تولید و دوخت شلوار مناسب خواهد بود.
اما بهترین جنس برای شلوار کتان کدام مدل است؟ به تازه کاران کدام نوع توصیه می شود تا بتوانند در ابتدای شروع کار تیراژ بیشتری از تولیدات شلوار خود را به فروش برسانند.
پارچه کتان معمولی برای آقایان و پارچه کتان کش برای خانمها بهترین گزینه هایی هستند که می توانند به مخاطب جهت خرید عمده تولیدی شلوار پیشنهاد گردد.

پارچه کتان شلواری

همانطور که در عکس نیز می بینید انتخاب پارچه کتان کش سبب می شود تا شلواری که تولید شده است تن خور راحتی داشته و برای پوشیدن خانمها را در ناحیه ران و باسن مانند کار های بدون کش اذیت نکند. زیرا برای شلوار خانمها باید نزدیک به ۱۰ الی ۱۸ درصد کش یا الیاف اسپان تکس داشته باشیم تا هنگام نشست و برخاست راحت باشد.
شما کدام جنس پارچه کتان شلواری را جهت فروش به تولیدی های ایرانی معرفی خواهید کرد؟

برای خرید و فروش با ما تماس بگیرید

اکبر حقی زهابی

تلفنتماس :09169558627

ایمیل : akbar.z1351@gmail.com

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما