انواع پارچه های کرپ 

انواع پارچه های کرپ  ، که هر کدام بسته به نوع کارایی و مصرفی که دارند با اسم و نام به خصوصی در بازار خرید و فروش می شوند. برای شناخت هر کدام لازم است که ابتدا ویژگی ها و کاربرد آنها را بدانید.
انواع پارچه های کرپ، پارچه هایی نازک و ظریف و در عین حال مقاوم هستند که برای دوخت انواع لباس ها به ویژه لباس های زنانه به کار برده می شوند، در بازار انواع متفاوت و مختلفی دارد و با توجه به جنس و کیفیت هر پارچه، قیمت ها متفاوت است. مهمترین پارچه های کرپ موجود در بازار عبارت است از:

انواع پارچه کرپ چادری: پارچه های کرپ چادری که اغلب ژاپنی هستند بافت بسیار نرم و لیطفی دارند و در عین حال بسیار مشکی می باشند. از نمونه معروف آن به کرپ کن کن می توان اشاره نمود.
پارچه کرپ کنزو
پارچه کرپ باربی
پارچه کرپ پرادا
پارچه کرپ اسکاچی
پارچه کرپ گاباردین
پارچه کرپ مروی جت
پارچه کرپ سوزنی

تمامی این نمونه ها اغلب برای دوختن انواع مانتوهای مجلسی و رسمی، کت و شلوارهای زنانه و لباس های بلند بکار برده می شوند. جنس لخت آنها باعث شده است که اکثر خانم ها، بویژه خانم های میانسال از طرفداران این پارچه ها باشند.

انواع پارچه کرپ کش: در بافت این پارچه الیاف کشی به کار رفته که باعث شده است قدرت کشسانی پارچه بسیار زیاد باشد و اغلب برای خرج کار در لباس های مجلسی یا به عنوان کمر لباس استفاده می شود.
ویژگی منحصر به فرد انواع پارچه های کرپ این است که در برابر چین و چروک بسیار مقاوم هستند و شستشوی آنها بسیار راحت است و نیاز به نگهداری خاصی از این پارچه ها نیست.
جهت مشاوره برای خرید یا انتخاب نوع پارچه متناسب با نیاز خود می توانید با مشاوران بازار پوشاک ایران در تماس باشید یا برای خریدهای عمده و متنوع نمونه های ایرانی و وارداتی با بخش فروش این بازار ارتباط داشته باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن همراه: 09169558627

ایمیل : akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما