انواع پارچه متقال طرح دار

انواع پارچه متقال طرح دار یکی از مهم‌ترین انواع تولید شده این محصول است که با توجه به نیاز کشور و نیازهای صادراتی تولید شده و قیمت متناسبی دارد تعیین قیمت این محصولات به شرایطی از جمله هزینه تولید و هزینه صادرات آن بستگی دارد. وجود طرح های زیبای این پارچه ها تحول زیادی را در صنعت نساجی ایجاد کرده است و توانسته جایگاه خوبی را در بازار به دست آورد.

انواع پارچه متقال طرح دار
انواع پارچه متقال طرح دار

کاربرد طرح های مختلف انواع پارچه متقال طرحدار

کاربرد طرح های مختلف انواع پارچه متقال طرحدار

کاربرد طرح های مختلف انواع پارچه متقال طرحدار و… در صنعت نساجی بسیار با اهمیت است چرا که این محصول می تواند در مقاومت پارچه و زیبایی آن در ارتباط مستقیم باشد، بنابراین جنس نخ به کار رفته در آن بسیار با اهمیت است چرا که نباید از جنسی استفاده شود که حساسیت زا باشد، بنابراین یکی از فاکتورهای مهم در خرید پارچه های متقال، حفظ سلامت، زیبایی، راحتی و ظرافت می باشد.

استفاده از مدل های فانتزی و کلاسیک با توجه به طرح پارچه های نخی و انواع پارچه متقال طرحدار و … در این صنعت سبب شده است تا تنوع زیادی در تولید این محصول صورت گرفته و مشتریان را با خود همراه کرده و به آنان این اطمینان را بدهد  که بتوانند در خرید های شان محصول دلخواه را انتخاب کنند و متناسب با سلیقه ی خود و کاربرد آن انتخاب درستی نمایند.

کاربرد متنوع این پارچه ها بسیار زیاد است و برای مصارفی چون مصارف خانگی و… است. طراحی زیبای این پارچه ها سبب شده است تا مشتریان زیادی را به سوی خود جذب نماید همچنین قیمت مناسب این پارچه ها شده است تا مشتریان بیشتر تمایل به خرید عمده این محصول نمایند چرا که برای آنان تا حدی زیادی مقرون به صرفه تمام خواهد شد.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

09930699356

09169558627

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z135161@gmail.com

واتساپ:09169558627

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما