انواع پارچه ابروبادی

انواع پارچه ابروبادی و  پارچه حریر مشکی یا ماربل، به طرحی گفته می شه که از ترکیب رنگ های مختلف که در هم تنیده شده اند ایجاد شده است! در این طرح، معمولا از چند رنگ مختلف ( هم رنگ های متضاد و هم رنگ ها نزدیک به هم) استفاده می شه و بدون اینکه این رنگ ها با هم دیگه ادغام بشن، در کنار یکدیگر قرار می گیرند و طرحی خاص و جذاب رو به وجود میارن که به نام ابرو بادی معروف هست.

البته این روزها پارچه های مخصوصی هم با نام ابر و بادی در بازار به فروش میرسه که اثری از این رنگ ها درون این پارچه وجود نداره و فقط به دلیل بافت خاصی که در پارچه وجود داره، حالت سایه روشن در بافت اصلی پارچه ایجاد شده و با نام انواع پارچه ابروبادیبه فروش میرسه.

این پارچه ها معمولا خنک و سبک هستند و میتونن جز انتخاب های خیلی خوب برای مانتوهای خنک تابستانی، انواع شومیز و بلوز نیز باشند. این پارچه ها هم دارای رنگ بندی متنوعی هستند که میتونید متناسب با سلیقه خودتون بهترین رنگ پارچه ابرو بادی رو  انتخاب کرده و لباس مورد علاقتون رو بدوزید و از استایل جذابی که براتون ایجاد می کنه، لذت ببرید!

 

قیمت انواع پارچه ابروبادی چقدر هست؟

از اونجایی که این مدل از پارچه ها و پارچه مبلی بوفالو  خیلی سبک و خنک هستند و در رنگ بندی های روشن و جذاب تولید میشن، میتونن جز انتخاب های خیلی عالی برای مانتوهای بهاری و تابستانی باشند. قیمت این مدل از پارچه با توجه به کیفیت و نوع بافتی که دارند متغییر هست و از متری 35 هزارتومان تا متری 80 هزار تومان می تونید خریداری کنید و مورد استفاده قرار بدید.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش: 09169558627

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z135161@gmail.com

واتساپ:09169558627

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما