پارچه نخی کودری

 پارچه نخی کودریخرید پارچه کودری نخی یزد و اصفهان نیز میسر شد. فروش ویژه با قیمت کارخانه در مرکز پرشین آغاز شده است.
خرید اینترنتی انواع پارچه از یک پارچه فروشی آنلاین آن هم به صورت عمده و طاقه ای برای خریداران بسیار جذاب است.
بزازی ها، قماش کده ها، تولیدی های پوشاک و بنکداران برای تهیه ارزان ترین پارچه های کودری ( کدری ) کافیست با نمایندگی پرشین ارتباط داشته باشند. همانطور که می دانید پارچه کودری در زمره پارچه های زنانه به شمار می رود و تولیدی ها از آن برای دوخت شلوار راحتی زنانه، مانتو و … استفاده می کنند.

قیمت پارچه کودری ساده و طرح دار در عرض های ٩٠ سانتی متر و ١٣٠ سانت و یک متر و نیم را از این مرکز استعلام کنید. برای مشاهده رنگبندی کاتالوگ پارچه و مدل های پارچه کدری نخی طرح دار در کانال تلگرامی پارچه سرای پرشین عضو شوید.
عرضه پارچه های کدری نخی کارخانجات نساجی تارخ یزد با قیمت نمایندگی اصلی باعث شده تا اکثر مشتریان این مرکز را برای خرید های عمده ای خود انتخاب کنند.

ارچه های نخی کودری که تولید جدیدترین تیراژ کارخانجات معتبر در کشور هستند را همین حالا بدون واسطه و با نازلترین قیمت ممکن؛ سفارش خرید اینترنتی دهید.
همزمان با فرا رسیدن فصل گرما، شاهد تغییر در پوشش تمامی افراد جامعه خواهیم بود.
از آنجا که در تولید انواع لباس و پوشاک، از جنس پارچه های گوناگون استفاده می گردد، باید دانست که پارچه های نخی نقش فزاینده ای را در تولیدات تابستانه، به عهده داشته اند.
در فصل گرما، دوباره کارگاه های تولیدی لباس و پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه، به فکر خرید نیاز پارچه ای خود، یعنی خرید پارچه های نخی می افتند.
اما با توجه به اینکه در این فصل، میزان تقاضا پیرامون خرید عمده انواع پارچه نخی زیاد است، می توان نگران وجود واسطه ها و دلالان پارچه در بازار بود که ممکن است قیمت و کیفیت واقعی را برای مشتریان ارسال نکنند.

بنظر شما چگونه می توان بهترین قیمت و کیفیت از انواع پارچه های نخی تولیدی کارخانجات معتبر را که در جدیدترین کیفیت قرار داشته، در بازارهای پر از تبلیغات و واسطه گری امروزی، خریداری کرد؟

پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا در پایان، خریدی مطمئن و تضمین شده داشته باشید.

پارچه های نخی کودری

پارچه های نخی و انواع آن

یکی از انواع پارچه هایی که امروزه در صنعت نساجی کشور ما تولید و به عرضه می رسد، پارچه های نخی می باشند.
پارچه نخی در واقع همان پارچه پنبه ای است که در میان بازاریان و عامه، با این نام شناخته شده و مورد معامله و خرید و فروش قرار می گیرد.
از جمله مشخصه های کلیدی یک پارچه نخی خوب و مرغوب، می توان به این موارد اشاره کرد:

  • عبور مناسب هوا از میان تار و پود آن
  • خنک بودن پارچه
  • عدم ایجاد حساسیت
  • انتقال حرارت به بیرون از بدن
  • عدم تل و گوله شدن

تمامی این مشخصه ها از پارچه های نخی سبب شده تا امروزه در فصول گرم سال، شاهد بازار داغ فروش پارچه نخی در داخل کشورمان و به خصوص در مناطق گرمسیرتر باشیم.
شایان ذکر است که غالبا سه نوع الیاف در تولید پارچه های نخی بکار گرفته می شود که عبارتند از:

  1. الیاف مصنوعی
  2. الیاف طبیعی
  3. الیاف مخلوط

از جمله انواع پارچه های نخی موجود در بازار می توان به پارچه نخی کودری، پارچه نخی مقنعه ای و یا پارچه های نخی طرح دار مانند پارچه نخی گلدار اشاره داشت.
در این میان پارچه های نخی کودری از پرفروش ترین مدل های پارچه نخی به شمار می آیند که امروزه از مصارف گوناگونی هم برخوردار هستند.

پارچه های نخی کودری

پارچه های نخی کودری چه مصارفی دارند؟

همانطور که متوجه شدید در میان مدل ها و انواع گوناگون پارچه نخی، این پارچه نخی کودری است که می تواند در دسته پرفروش ترین ها قرار بگیرد.
پارچه نخی کودری که در میان مردم شناخته شده بوده، با نام پارچه کدر نیز شهرت داشته و نوعی پارچه تخت بافت به شمار می آید.

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در ارتباط باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس :09169558627

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما