پارچه ملحفه کودک- ایران پارچه -مرکز خرید و فروش انواع پارجه

پارچه ملحفه کودک دارای چگونه بورسی می باشند؟ پارچه های ملحفه کودک ئر چه رنگ هایی وارد بازار می شود؟
همان طور که می دانید پارچه هایی که برای کودکان استفاده می شود دارای رنگهای شادی می باشند که حتی رنگ ها برای دختر ها و پسر ها نیز متفاوت است رنگ هایی مثل صورتی برای دختر خانم ها و رنگ های آبی برای آقا پسر ها استفاده می شود و این پارچه ها به دلیل تنوع دارای بازار بورس خوبی می باشد.

1

یک نمونه از پارچه های ملحفه ای پارچه های ملحفه ای کودک می باشد که در تهیه لحاف و تشک نوزادان و تهیه سیسمونی استفاده می شود این پارچه در طرح های مختلفی وارد بازار می شود در این پارچه طرح های عروسکی و فانتزی با طرح های برنامه های کودک به کار می رود.
انواع مختلف پارچه ملحفه ای کودک در بازار به طور عمده به دو روش اینترنتی و سنتی به فروش می رسند.

1

پارچه های ملحفه ای اکثر کارخانجات داخلی، در کلاس های مختلفی تولید می شوند . پارچه های پلی استر پنبه چاپ پیگمنت در کلاس قیمتی ارزان تولید می شوند که معمولا حجم فروش بالا و حاشیه سود بسیار پایین و نزدیک به صفر دارند. ملحفه پنبه ای چاپ راکتیو در کلاس قیمتی متوسط قرار می گیرند که اغلب دارای رنگ های تیره و سیر هستند چرا که رنگ آنها کاملا ثابت است. و در نهایت پارچه های ساتینت هستند که بیشترین قیمت، بالاترین حاشیه سود اما کمترین میزان فروش را به خود اختصاص می دهند.

البته در بعضی از  نساجی  به دلیل حسن شهرت، اجناس خود را به نسبت دیگر رقبا با قیمت بسیار بالاتری عرضه می کند و به همین دلیل حاشیه سود افرادی که در زمینه فروش این پارچه فعالیت می کنند، بسیار متزلزل است. با توجه به این مسئله، تعداد زیادی از طاقه فروشان و خرده فروشان تمایل کمتری به تهیه این محصول دارند و برخی تنها برای جور بودن اجناس خود اقدام به خرید جنس بروجرد می کنند.

راه های ارتباطی:
شماره همراه: 09169558627
ایمیل :akbar.z@1351gmail.com
ایران پارچه : مرکز خرید و فروش انواع پارچه

مدیر :اکبر حقی زهابی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما