پارچه ملحفه ای

 پارچه ملحفه ای پارچه‌ایی است که معمولا نسبت به انواع پارچه ها فروش بالاتری دارد زیرا موارد استفاده از آن بسیار متنوع است. برای خرید پارچه ملحفه ای باید به نکات مختلفی دقت داشته باشید تا بتوانید پارچه ای با کیفیت و لطیف خریداری کنید و از آن در مدت زمان طولانی استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم به تمامی فوت و فن‌های ریز و درشت خرید پارچه ملحفه ای اشاره کنیم تا بتوانیم پارچه ای مناسب تهیه کنید.

از زمان‌های قدیم تا به امروز تهیه لوازم خواب مناسب، باکیفیت و راحت اهمیت داشته است زیرا ما یک سوم از عمر خود را استراحت می‌کنیم. از اولین ملزومات خواب ملحفه است که در بازار طیف گسترده‌ای از انواع طرح‌ها و مدل‌های آن وجود دارد.

انواع پارچه ملحفه ای

همانطور که در بسیاری از فروشگاه‌های عرضه کننده پارچه و منسوجات دیده‌اید، پارچه ملحفه ای در انواع ساده، طرح‌دار، گلدار و عروسکی تولید شده تا تمامی مصرف کنندگان بتوانند با توجه به نیاز و نوع مصرف خود این پارچه را تهیه کنند.

پارچه ملحفه ساده

معمولا در انواع پارچه تترون و ترگال در بازار وجود دارد که با تنوع 70 رنگ، به خوبی توانسته پاسخگوی نیاز همه باشد. در میان تمام رنگ‌های پارچه ملحفه ای ساده، رنگ سفید از محبوبیت بیشتری برخوردار است زیرا از آن می‌توان در موارد مختلف استفاده کرد.

پارچه ملحفه‌ای گلدار

پارچه ملحفه گلدار نیز از پارچه های پرفروش به شمار می‌آید و گل‌های نقش بسته روی این پارچه در دو مدل زیر و درشت طراحی شده‌اند.

پارچه ملحفه طرح دار

یکی دیگر از انواع پارچه ملحفه ای، ملحفه های طرح دار است که این امکان را برای خریدار فراهم می‌آورد تا با خرید این پارچه بتواند آن را با پرده و سایر تزیینات محل سکونت خود هماهنگ کند.

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس :09169558627

تلگرام :parchehfrosh@

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

واتساپ: 09169558627

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما