پارچه ملحفه ای گلدار

پارچه ملحفه ای طرح دار

نمونه پارچه ملحفه ای خوب چه ویژگی دارد؟طرح زیبا و قشنگ، اولین کلید فروش بالای پارچه ملحفه است. همه به دنبال زیباترین پارچه ملحفه هستند. عموم مردم به خصوص برای مصارف خانگی، تمایل به استفاده از پارچه ملحفه طرحدار در انواع مدل ها دارند.

لیست کارخانجات نساجی تولیدی پارچه ملحفه را که نگاه کنیم، می بینیم برندهای موفق تر، در انتخاب طرح و مدل صاحب سبک هستند و به طور مرتب طرح های زیبا، شیک و جدیدی را به بازار فروش، عرضه می کنند.

طرح های پارچه ملحفه را که در سایت اینترنتی روچی بازار نیز قابل مشاهده است، می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • پارچه ملحفه ای طرح گلدار

ملافه گل دار یا ملحفه گل گلی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین طرح ها میان عامه مردم است. چاپ طرح ملحفه ایی با گل های مختلف در سایز های بزرگ و کوچک، با رنگبندی مختلف، اکثر سلیقه های گل گلی پسند را راضی می کند.

https://ircloth.ir/wp-admin/post-new.php
پارچه ملحفه ای گلدار
  • پارچه ملحفه ای عروسکی و دخترانه

برای خرید پارچه ملحفه کودک چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

پارچه ملحفه ای بچه گانه، نوزادی و انواع طرح های پسرانه و دخترانه برای انواع سرویس خواب، بالشت و روتختی کودک و نوجوان مناسب است و هر سال متراژ زیادی از انواع آن در بازار خرید و فروش می شود.

اکثر طرح های باب اسفنجی، بره ناقلا، بارسلونا، کیتی، دیرین دیرین، بن تن و انواع طرح های دیگر عروسکی الهام گرفته از شخصیت کارتون های ایرانی و خارجی برای کالای خواب کودکان و نوجوان ها موردپسند است.

https://ircloth.ir/wp-admin/post-new.php
پارچه ملحفه ای عروسکی

برای مشاهده عکس جدیدترین طرح و مدل های پارچه ملحفه به آدرس وب سایت آنلاین روچی بازار مراجعه کنید. توجه داشته باشید که برای ملحفه سیسمونی و تشک تخت نوزاد حتما از ملحفه مرغوب با جنس لطیف و اعلا، ترجیحا پارچه ملحفه نخی صددرصد پنبه ( پارچه کتان ملحفه ) یا تترون، استفاده شود.

قیمت پارچه حریر مشکی که ظرافت آن هر کسی را به وجد می آورد، با توجه به برند آن و متراژ پارچه متفاوت خواهد بود که در این مقاله به این موضوع می پردازیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه تترون عروسکی با عرض ١۵٠ سانتیمتر نسبت به سایر نمونه های ملحفه بیشترین مصرف را برای تختخواب کودک و نوجوان دارد.

  • پارچه ملحفه ای طرح فانتزی

جدیدترین پارچه ملحفه ای با چه طرح هایی در بازار فروش عرضه می شود؟

https://ircloth.ir/wp-admin/post-new.php
پارچه فانتزی

ملحفه طرح جدید بیشتر با طرح های فانتزی عرضه می شود. امروزه طرح های زیگزاگ، خال دار، ستاره ای، اشکال هندسی، حیوانات، کهکشان، نظامی و از قبیل این طرح ها، از دیگر طرح های پرطرفدار ملحفه هستند.

پارچه مبلی بوفالو دارای زیبایی و قیمت منحصر به فرد مقاومت بالا، طول عمر زیاد از طرف نماینده پخش به شما عزیزان در هر شهر ایران ارائه می گردد.

اکثر خانواده ها تمایل به خرید ملافه با طرح های سبک جدید برای سرویس خواب و روتختی خود دارند. با توجه به میزان فروش عمده پارچه ملحفه می توان به خوبی دریافت که طرح های جدید فانتزی در حال پیشی گرفتن از دیگر طرح ها است.

جهت خرید می توانید از طریق راه های زیر با ما ارتباط داشته باشید

همراه: 09169558627

ایمیل : akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما