پارچه مخمل

پارچه مخمل یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت انواع مدل لباس مجلسی  می باشدلباس های با جنس پارچه مخمل همیشه شیک و خاص هستند و پارچه های مخمل از دسته پارچه هایی هستند که هیچوقت از مد نمی افتند. مخمل نوعی پارچه کرکی است که از ابریشم ، پنبه ، کتان یا پشم بافته می‌شود. مخمل به علت دشواری ساخت و تولید، معمولاً جزء پارچه‌های اشرافی و لوکس محسوب می‌شود. انتخاب لباس مجلسی با پارچه مخمل یکی از بهترین انتخاب ها برای لباس های مجلسی و شیک است. بسیار در این لباس میدرخشید و جلب توجه میکنید چراکه اصولا مخمل پارچه لوکس و لاکچری است. این نوع لباس های مجلسی را هم میتوانید آستین دار و پوشیده و هم میتوانید بدون آستین انتخاب کنید. هم بلند و دنباله دار و هم کوتاه. تمام اینها بستگی به سلیقه شما دارد. بعضی از پارچه ها خواص جذب و دفع نور را تواما دارند (مانند مخمل)البته میزان کوتاهی و بلندی پرزهای مخمل هم بر شدت این خاصیت می افزاید. لباسی از پارچه مخمل اگر زیاد پرچین و گشاد دوخته نشود، اندام را چاق تر از آنچه هست جلوه گر نخواهد کرد. بنابراین اگر اندام توپری دارید به رنگ پارچه مخمل و همچنین مدل دقت کنید. این پارچه را محافظه کارانه بدوزید. در زیر مدل های شیک و جذابی از لباس مجلسی با پارچه مخمل را میتوانید ببینید :

مدل لباس مجلسی مخمل شیک

مدل لباس مجلسی مخمل شیک
لباس مخمل

مدل پیراهن مخمل مجلسی از انواع مدل لباس های مجلسی پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها و دختران جوان است این مدل لباس در انواع طرح های ساده و کار شده موجود است که انتخاب طرح و رنگ لباس مجلسی مخمل به سلیقه شما بستگی دارد.

پیراهن های مجلسی طرح های مختلفی دارند و در دوخت آن ها از پارچه های مختلف استفاده می شود. مدل پیراهن مجلسی مخمل ومدل پیراهن حریر و مدل پیراهن گیپور از انواع لباس هایی هستند که اغلب خانم ها این مدل لباس ها را برای پوشیدن در مهمانی ها و مجالس مختلف انتخاب می کنند.

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در تماس باشید

اکبر خقی زهابی

تلفن تماس :09169558627

ایمیل : Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما