پارچه متقال

پارچه متقال

پارچه متقال به صورت خام میباشد که هیچ نوع عملیات رنگ و چاپ و تکمیل روی آن انجام نگرفته است این نوع پارچه بسته به الیافی که در آن به کار می رود تفاوت هایی دارد که به اصطلاح متقال پنبه‌ای یا متقال موادی نام دارد.

متقال پنبه ای از تار و پود پنبه صددرصد بافت می شود که با توجه به گرماژ آن و همچنین عرض پارچه دارای قیمت متفاوتی است این نوع متقال با کیفیت ترین نوع متقال می باشد.

متقال های موادی پارچه هایی هستند که در الیاف آن از پلی استرو فلامنت استفاده میشودآنها هم گرماژ متفاوتی دارندو با توجه به درصد استفاده از پلی استر در آن کیفیت متفاوتی دارند.
پارچه های متقال بسته به نوع کاربردشان دارای عرضهای ۹۰ الی ۳۰۰ سانتیمتر بافته می شوند.

کاربردها:
تمام پارچه های ملحفه ای که در بازار موجود هستند از متقال خام وعملیات چاپ تولید شده اند به طوری که بیشترین مصرف پارچه متقال برای چاپ ملحفه می باشد.

پارچه متقال به طور خام نیز استفاده می‌شود که معمولاً برای مصارفی چون تهیه تشک و لحاف-تولید انواع ساک های تبلیغاتی- استفاده آرایشی(اپیلاسیون)و…..به کار می روند.

پارچه های عرض ۹۰ الی ۱۰۰ سانتی متر متقال عموماً جهت مصرف پر استفاده می‌شوند به این منظور که برای دوخت بالش های پر از این نوع عرض استفاده می‌شود که معمولاً تراکم و بالایی دارند تا پر در هنگام استفاده به دلیل لرزیدن و نرمی که دارد از بافت پارچه بیرون نزند که این نوع متقال هم به صورت الیاف پنبه ای- پلی استر پنبه فلامنت در گرما ژ مختلف تولید می شود .

پارچه های دو متری آن بیشتر جهت تولید لحاف و تشک و همچنین به صورت متری در پارچه فروشی ها موجود است که بسته به وزن و نوع الیاف با قیمت های متفاوت ارائه می شود.

عرض های ۳ متر و2/40 سانتی بیشتر برای چاپ ملحفه های با عرض بالا استفاده می شود که به دلیل قواره بودن ملحفه از محبوبیت خوبی برخوردار است با توجه به مصرف زیاد متقال در صنعت نساجی ما با همکاری کارخانه های تولید و بافت پارچه متقال می توانیم تامین کننده انواع متقال به صورت عمده و ارزان ترین قیمت در خدمت هموطنان عزیز باشیم.
انواع متقال:
متقال پنبه ای- متقال پر- متقال برزنت-(خطی و ساده) متقال اپیلاسیون- متقال سبک- متقال تنظیف – متقال پلی

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

اکبر حقی زهابی:

شماره همراه : 09169558627

ایمیل : akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما