پارچه فاستونی

اگر قصد خرید متری پارچه فاستونی را دارید می توانید به فاستونی فروشی های شهر خود مراجعه کنید که البته باید مراقب راز های فروشندگان پارچه باشید که در خرید کلاه سرتان نرود. اما در بحث تهیه پارچه فاستونی به صورت عمده و همچنین خرید آن با قیمت کارخانه و شرکتی باید به نکاتی توجه داشت.

همان طور که شاهد رو به افزون خرید های اینترنتی و آنلاین هستید این پارچه پر مصرف با انواع برند ها به فروش می رسد.

سیستم فروش پارچه فاستونی زیاد پیچیده نیست و با کمی اطلاعات، به نحوه توزیع و فروش شرکت ها و کارخانه های تولید کننده فاستونی پی خواهید برد.

ابتدا بهتر است با نام کارخانجات ایرانی و خارجی این پارچه آشنا شوید.

پارچه فاستونی
پارچه فاستونی

لیست نام کارخانجات تولید کننده پارچه فاستونی :

کشورمان اگر در بحث تولید پوشاک کمی درجا زد اما الحق در تولید پارچه های فاستونی ایرانی روز به روز پیشرفت داشت به نحوی که بسیاری از کشور ها برای بحث صادرات و واردات فاستونی باید ناز کارخانجات ایرانی را نیز بکشند.

نام برخی از برند های پارچه فاستونی به شرح زیر است :

مطهری، مقدم، جامعه، عالیجناب، کوکما، ایران مرینوس، طوس، والا پوش، بروجرد، برک، پشم بافی آسیا، اردستان، تهران جامه، مه فاستون، اندیکو، زرین فاستون اصفهان، هامون، پشم بافی میهن، وطن فاستون، اخوان، شایسته، آیدین بافت، پاریزان، هاکوپیان و عتیق از جمله بهترین نساجی های ایرانی در حوزه تهیه و تکمیل پارچه فاستونی می باشند. کالیته پارچه فاستونی این کارخانه ها طرح و رنگ های مختلفی را شامل می شود که پاسخ گوی هر نوع سلیقه ای باشد.

درصد پارچه پشم در پارچه فاستونی :

این پارچه با درصد های مختلفی از پشم و الیاف مصنوعی به صورت ترکیبی تولید می شود. درصد پشم در فاستونی از صفر تا صد می تواند باشد اما درصد های ۴۵ / ۵۵ – ٢۵ / ٧۵ – ٢٠ / ٨٠ – ١٠ / ٩٠ عمومیت بیشتری در مصرف و خرید های عمده بازار دارد.

درصد ۴۵ به ۵۵

درصد ٢۵ به ٧۵

درصد ٢٠ به ٨٠

درصد ١٠ به ٩٠

شبه فاستونی ها

یک راه حل ساده برای تشخیص درصد پشم با توجه به این اصطلاحات عددی این است که عدد کوچک تر نشان دهنده در صد پشم می باشد. برای مثال وقتی گفته می شود فاستونی ۴۵ – ۵۵ یعنی این که این پارچه دارای ۴۵ درصد پشم می باشد.

پارچه شبه فاستونی چیست؟

پارچه شبه فاستونی یا طرح فاستونی به آن دسته از پارچه هایی گفته می شود که درصد پشم آنها صفر است و اصطلاحا پلی استری و با الیاف مصنوعی تکمیل شده اند. کارخانه های زرین فاستون نجف اباد اصفهان، مه فاستون، کوکما، دنا، اندیکو و تهران جامه از جمله کارخانجات فعال در این زمینه می باشند و قیمت فروش ان ها را از فروشگاه های معتبر فضای حقیقی و مجازی اینترنتی می توان استعلام گرفت.

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در تماس باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس : 09169558627

ایمیل : Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما