پارچه ساتن

پارچه ساتن چیست؟ از قیمت انواع پارچه ساتن معمولی اطلاع دارید؟ این مرکز یکی از بزرگترین فروشنده های پارچه ساتن ساده با قیمت ارزان است.
آیا می دانید ارزان قیمت ترین پارچه های ساتن ساده و طرحدار با رنگ بندی کامل و طرح های متنوع، توسط کدام فروشنده ها و در چه مکان هایی عرضه می شوند؟
پارچه های ساتن ساده و طرحدار با توجه به نوع جنس و گرماژ آنها در دوخت انواع مانتو و لباس مجلسی زنانه، سرویس خواب، پرده و …، مورد استفاده قرار می گیرند .
یکی از فروشنده های مطمئن و تضمینی انواع ساتن ساده با قیمت ارزان تولیدی، نمایندگی های رسمی و آنلاین فروش منسوجات هستند که غالبا تولیدکنندگان و خریداران عدلی پارچه ساتن، به این مراکز مراجعه می کنند.
پرشین یکی از فروشنده های عدلی پارچه های برند با قیمت ارزان و کیفیت بالا است و در طول خرید تمامی مشتریان را با مشاوره های رایگان و تخصصی همراهی می نماید.

پارچه ساتن
پارچه ساتن

انواع پارچه های ساتن ارزان قیمت برای دوخت پرچم، چادر های نماز جشن تکلیف، دوخت سجاده و … در این نمایندگی حراج و به فروش عمده می رسد.
انواع پارچه های ساتن به غیر از استفاده و دوخت پوشاک، مصارف متعدد فراوانی دارد که بصورت عدلی و ارزان قیمت حراج می شوند.
از مصارف متعدد انواع پارچه ساتن می توان دوخت و تهیه سجاده های نماز به همراه چادر برای جشن های تکلیف، عروسک سازی، دوخت پرچم، کارهای تزئیناتی و … نام برد.
در بسیاری از مراکز فروش انواع آن به حراج گذاشته شده و ارزان قیمت به فروش می رسند که می توان بهترین آنان را در رنگبندی های متعدد خریداری کرد.

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در تماس باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس : 09169558627

ایمیل : Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما