پارچه ریون

پارچه ریون کریستال: پارچه‎‌های کریستال، پارچه‌های لختی هستند که که ریزش مناسبی دارند و از محبوب‌ترین نوع پارچه‌ها برای دوخت مانتو و انواع لباس زنانه هستند. این پارچه دارای رنگ‌بندی متنوع و فانتزی بوده و برای دوخت یک لباس مجلسی شیک بسیار مناسب است.

پارچه ریون جودوناین پارچه را با نام کجراه نیز می‌شناسند که این نوع پارچه با محبوبیتی که دارد، یکی از پارچه‌های پر تولید در کارخانه‌ها می‌باشد. در بحث تولید لباس دخترانه یا زنانه غیر از پارچه‌هایی شبیه به کتان، حریر، گیپور و تور، لازم است تا از بین انواع پارچه‌های ریون نیز حتماً چند مدل را در اختیار بگیریم که یکی از جدیدترین آنها پارچه ریون جودون خواهد بود. خرید این پارچه از نمایندگی‌ها پیشنهاد می‌شود چرا که به علت جدید بودن بافت این پارچه ممکن است واسطه‌ها قیمت‌های بالایی را به شما اعلام کنند.

پارچه ریون رگه دار: این پارچه اخیراً به سبک ملانژ در بازار موجود شده است و رنگ‌بندی متنوعی نیز دارد. در فروشگاه‌ها لباس‌های شیک و متنوع مجلسی دیده می‌شوند که از جنس ریون رگه‌دار تولید شده‌اند و بسیار جذاب و زیبا هستند. از این نوع پارچه در تولید سارافون و دامن نیز استفاده می‌کنند.

پارچه ریون ساده: این پارچه بسیار مناسب دوخت تونیک‌های دخترانه و زنانه است که این روزها از استقبال زیادی برخوردار شده است. از این پارچه برای دوخت لباس‌های مجلسی نیز استفاده می‌شود. لباس‌های مجلسی دوخته شده با این پارچه، طرح‌های بلند و کوتاهی دارد و اگر شما از آن دسته خانم‌هایی هستید که تمایل دارید شیک پوش و جذاب‌تر به نظر برسید، لباس مجلسی ریون کوتاه انتخاب مناسبی برای شماست و اگر تمایل دارید در مهمانی‌ها پوشیده‌تر و در عین جذاب‌تر باشید، می‌توانید از مدل ریون ساده بلند استفاده کنید.

پارچه ریون طرح‌دار: یکی از پر طرفدارترین پارچه‌های ریون، مدل طرح‌دار آن است و بانوان زیادی آن را برای دوخت مانتو و لباس‌های خود انتخاب می‌کنند. اکثر خیاطان و تولیدکنندگان لباس‌های مجلسی زنانه نیز این پارچه را به صورت عمده و حتی کیلویی خرید می‌کنند. یکی از دلایل استفاده از این نوع پارچه علاوه بر زیبایی، طرح‌هایی است که یکنواختی را از روی پوشاک از بین می‌برند. خانم‌های چاق بهتر است از ریون طرح‌دار با طرح ریز و رنگ تیره و خانم‌های لاغر بهتر است از ریون طرح‌دار با ترکیب طرح درشت و ریز استفاده کنند.

پارچه ریون زنبوریاز این نوع پارچه بیشتر برای دوخت لباس‌ بچه‌گانه استفاده می‌کنند. در مواردی نیز به علت زیبایی و حالت کشی این نوع پارچه برای دوخت لباس‌های زنانه نیز به کار می‌رود.

پارچه ریون خال خالی (خالدار): این نوع پارچه که در بنکداری‌ها به فراوانی یافت می‌شود برای دوخت پیراهن‌های کوتاه زنانه و دخترانه استفاده می‌شود و نسبت به مدل ریون گلدار گران‌تر است. البته می‌توان اعلام کرد که پارچه ریون خالدار، گران‌ترین نوع پارچه ریون به شمار می‌رود.

پارچه ریون نگین دار: این پارچه یکی از جایگزین‌های ریون‌های اکلیلی و زردار شده، است و نسبت به ریون طرح‌دار کمی گران‌تر است. این نوع پارچه بیشتر وارداتی هستند. از این پارچه برای دوخت لباس‌های زنانه، دخترانه و بچه‌گانه استفاده می‌کنند.

پارچه ریون مانتویی: پارچه ریون همیشه مورد توجه تولیدکنندگان منسوجات مانتویی بوده است و با رنگ‌بندی جالب و متنوعی که دارد بهترین انتخاب برای دوخت انواع مانتو می‌باشد. از این پارچه در طراحی و دوخت لباس‌های زنانه نیز استفاده می‌شود. این پارچه دارای ماندگاری بالایی است.

پارچه ریون چادریاین نوع پارچه در مناطق جنوبی ایران بسیار پر طرفدار است و به علت اینکه پارچه ریون مناسب فصل گرما می‌باشد، در این مناطق اکثر چادرهای بندری با ریون دوخته می‌شوند. این پارچه‌ها در رنگ‌های متنوع و طرح‌های فوق العاده‌ای تولید می‌شوند.

خرید پارچه - پارچه ریون

پارچه ریون چاپیپارچه ریون چاپی به علت داشتن الیاف سلولزی مانند پارچه ویسکوز، دارای خاصیت رنگ پذیری مناسبی است و یکی از بهترین جنس‌های پارچه برای چاپ حرارتی و دیجیتال می‌باشد که بسیار مناسب چاپ بر روی لباس‌های مردانه، زنانه، بچه‌گانه، مانتو، رومیزی و… می‌باشد. این پارچه دارای کش و الیافی از جنس پلی استر می‌باشد، اغلب با نخ کره‌ای تولید می‌شوند و در رنگ بندی‌های متنوع عرضه می‌شود.

در بازار پارچه فروش‌ها و بنکداران انواع دیگری از پارچه ریون را می‌توان یافت، مانند: ریون گلدار، پارچه ریون گلدار زرکاری شده، ریون حاشیه دار، ریون کشی، ریون نگین دار، ریون اکلیلی، ریون شانل، ریون ترک، ریون کره‌ای، ریون هندی، ریون تونیک، ریون سوزنی، ریون نخی، ریون مخملی و

پارچه ریون
پارچه ریون

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در ارتباط باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش: 09169558627

تلگرام: t.me/parchehfrosh

ایمیل: Akbar.z1351@gmail.com

وبسایت:http://parchedozan.ir/wp-admin/post-new.php

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما