مخمل از انواع پارچه های کرکی است

http://parchedozan.ir/wp-admin/post.php?post=210&action=edit&classic-editor

مخمل از انواع پارچه های کرکی است که جنس آن بسیار نرم و لطیف است که جزء پارچه های لوکس و اشرفی محسوب می شود. در این مجموعه انواع متنوع از مدل لباس مجلسی مخمل را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه مخمل را از ابریشم و نایلون و پنبه و ریون تهیه می کنند. لباس مجلس های مخمل بسیار پر زرق و برق هستند و اندام شما را زیباتر نشان می دهند در این بخش از دنیای مد مدل لباس مجلسی مخمل کوتاه و بلند را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم که امیدواریم این مدل لباس ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

اگر شما تمایل به پوشیدن لباس مجلسی زیبا و لوکس دارید مدل لباس مجلسی مخمل می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

انواع مدل های لباس مجلسی مخمل بلند

توجه داشته باشید که لباس های مخمل نیاز به مراقلت بیشتری دارند و در هنگام شستشوی آن ها باید مراقب باشید و احتیاط کنید و بهتر است که لباس با جنس مخمل را برای شستن به خشکشویی ها ببرید.

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که ترجیح می دهید از لباس مجلسی بلند استفاده کنید انواع متنوع از مدل لباس مجلسی بلند در این مجموعه می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب شما عزیزان باشد.

اگر شما دارای اندام چاقی هستید و می خواهید از لباس مجلسی مخمل در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید بهتر است که از رنگ های تیره این مدل لباس مجلسی را برای پوشیدن انتخاب کنید تا اندام شما لاغرتر به نظر برسد. پارچه مخمل برای لباس مجلسی خانم های چاق می تواند ایده آل باشد.

پارچه مخمل کش محصول کشور ترکیه میباشد. عرض این محصول 150 سانتیمتر میباشد که با انتخاب هرعدد قابلیت دسترسی شما میتوانید 50×150 سانتیمتر از این محصول را خریداری نمایید . مثال : اگر شما عدد1 را انتخاب کنید مقدار پارچه خریداری شده توسط شما 50×150 سانتیمتر میباشد و اگر عدد 2 را انتخاب نماید این مقدار پارچه 100×150 سانتیمتر میباشد.
برای خرید و فروش انواع پارچه با ما تماس بگیرید
اکبر حقی زهابی
تلفن همرا : 09169558627
ایمیل :akbar.z1351gmail.com
17,500 تومان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما