لباس مجلسی لمه

 لباس مجلسی لمه یکی از بهترین و مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای بانوان با ویژگی­‌های متفاوت است. کلمه لمه به معنی پارچه‌­ای رنگی و براق که از الیاف­­­های رنگی و یا نخ براق به هم بافته شده است. این روز‌ها با یک گشت کوچک در مراکز خرید و یا در فضای مجازی انواع لباس‌های لمه را خواهید دید و این نشان دهنده این است مدل لباس مجلسی لمه در بین افراد بیشترین طرفداران را دارد و مورد استفاده بانوان با سلایق مختلف است.

 لباس مجلسی لمه

لباس مجلسی لمه به دلیل رنگ­‌های براق و خاص معمولا به عنوان لباس شب بیشترین کاربرد را دارد. اما به این معنی نخواهد بود که نتوان از این پارچه زیبا در سایر مهمانی‌ها و لباس­‌ها مورد استفاده قرار نگیرد. البته این پارچه برای دوخت لباس نامزدی و انوع لباس مجلسی نیز بسیار بی‌نظیر است.

پارچه لمه به دو دسته لمه اکلیلی و لمه شنی تقسیم می‌شود و در مورد طیف رنگی بسیار آن زبان از شمار رنگ‌ها قاصر است. لباس مجلسی لمه را می‌توان مانند سایر پارچه‌­ها در دوخت مدل­‌های ماکسی، لباس مجلسی کوتاه و بلند، نیم تنه و دامن، سرهمی و … با توجه به سلیقه شخصی، نوع مهمانی و فرم بدنتان استفاده کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 لباس مجلسی لمه

مدل لباس مجلسی لمه بلند

پارچه لمه خاصیت خاص به خود را دارد و مدل لباس مجلسی با آن معمولا تنگ دوخته می‌شوند و برای بانوان با اندام ظریف و لاغر اندام مناسب‌تر است و بهتر است این گروه از بانوان از رنگ­‌های روشن پارچه لمه بهره بگیرید. خانم‌­های باردار و چاق بهتر است در انتخاب نوع پارچه و رنگ مدل لباس مجلسی لمه تجدید نظر کنند؛ البته با کمی طراحی خلاقانه می‌توانند از این پارچه لطیف و زیبا برای لباس مجلسی خود بهره بگیرند.

به یاد داشته باشید بانوان چاق بهتر است از رنگ­‌های روشن برای مدل لباس مجلسی لمه و یا سایر مدل لباس‌­های مجلسی استفاده نکنند، زیرا این رنگ­‌ها باعث می‌شود چاق­تر به نظر برسند. پیشنهاد مناسب برای این دسته از بانوان استفاده از رنگ‌­های تیره پارچه لمه است که علاوه بر جذابیت، فرم بدن این بانوان را ظریفتر نمایش دهد

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما تماس حاصل فرمایید.

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس : 09169558627

ایمیل : Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما