قیمت پارچه کرپ

https://ircloth.ir/wp-admin/post-new.php
پارچه کرپ قیمت هر متر :23750 تومان قیمت هر کیلو : 57000تومان

انواعی از پارچه های کرپ به صورت انبوه به بازارها عرضه می شوند این پارچه ها در رنگ ها و برندهای مختلف قرار دارند که برای دوخت انواع لباس ها زنانه و دخترانه به کار می روند. پارچه های کرپ را می توان بیشتر برای دوخت لباس های زنانه به کار برد.

یکپارچه خوب کرپ می تواند تا چندین سال هم مورد استفاده قرار بگیرد . و خراب هم نشود. این پارچه در جنس های نازکتر به بازارهای داخلی عرضه می شوند که دارای کیفیت های عالی می باشند و تن پوش بسیار شیک و جذابی دارند.…

پارچه کرپ یکی از مناسب ترین پارچه ها برای لباس های زنانه می باشد. بهترین تولیدی های پارچه، پارچه کرپ را در انواع رنگ های خاصی مانند یشمی تولید می کنند.
یکی از مناسب ترین پارچه ها برای تهیه برخی لباس های زنانه مانند کت و دامن و همچنین لباس ها و مانتوهای رسمی و اداری، پارچه کرپ می باشد.

تولیدی های خوب پارچه، پارچه کرپ را با تنوع رنگی بالا تولید می کنند. رنگ یشمی یکی از رنگ های خاص و زیبای پارچه کرپ می باشد؛ که توسط این تولیدی ها طراحی می شود.

پارچه کرپ با کیفیت بسیار بالا یکی از محبوب ترین پارچه لباسی در بازار کشورهای اسلامی می باشد. هم اکنون در بازار ایران به علت طرح ، کیفیت و رنگ به خصوص ان ، به عنوان مشتری پسندترین پارچه شناخته می شود.
یکی از بزرگترین کشور های نساجی جهان می باشد، و به علت طرح، کیفیت محصولات آن در بازار جهانی شهرت خاصی دارد.
اندونزی اصلی ترین تولیدکننده و صادرکننده پارچه به تمام نقاط دنیا می باشد. و در بازار ایران هم از محبویت خاصی از لحاظ طرح، کیفیت و قیمت دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

  اکبر حقی زهابی

شماره موبایل: 09177841863

قیمت هر پارچه پلی استر

23750 تومان

قیمت هر کیلو پلی استر

57000 تومان

پست الکترونیکیakbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما