تولید انواع پارچه کجراه

تولید انواع پارچه کجراه مصرف های متفاوتی دارند. به طور مثال برای لباس کار ، لباس رستوران ، لباس فرم ، شلوار کردی ، شلوار راحتی و زیرشلواری استفاده می شود.

انواع پارچه کجراه

تولید انواع پارچه کجراه از لحاظ جنس و نخ بافته شده به انواع زیر تقسیم بندی می شود:

  1. کجراه ویسکوز
  2. کجراه فلامنت ویسکوز
  3. کجراه پنبه ای
  4. کجراه کتان
  5. کجراه فاستونی
http://parchedozan.ir/wp-admin/post.php?post=821&action=edit&classic-editor
http://parchedozan.ir/wp-admin/post.php?post=821&action=edit&classic-editor

وقتی صحبت از پارچه کجراه می شود همه پارچه های مخصوص لباس کار را در ذهن تصور می کنند، و به این فکر می افتند که پارچه کجراه همان رنگبندی معروفی است که شرکت های بزرگی مانند مهنام، فدک، تک یا آیدا و آیدین با ارائه کالیته های مختلف به بازار ارائه می دهند.
اما واقعیت این است که منظور از پارچه کجراه بافت و چیدمان کنار هم قرار گرفتن الیاف تار و پود آن است که انگار یک صفحه شطرنج را به جای یک در میان کمی کج کرده و به آن شیب داده باشند. در این صورت است که ما به پارچه حال چه فاستونی، نخی، کتان یا حتی پیراهنی باشد کجراه خواهیم گفت.

 

شناخت پارچه کجراه

برای شناخت پارچه کجراه لازم نیست سوال بپرسید که پارچه کجراه قرار است برای چه استفاده ای مورد مصرف و کاربرد قرار بگیرد بلکه دستی به آن بکشید و یا از دو سر پارچه را بکشید تا بافتش کمی باز شده و بتوانید مورب بودن پارچه کجراه را تشخیص دهید یا اینکه کمی به پارچه از نزدیک دقیق شوید.
جنس الیاف آن نیز ممکن است بر تکمیل کردن اطلاعات شما تاثیر مثبت بگذارد.
زین پس هنگام دیدن پارچه هایی که بقیه برای لباس به کار برده و دوخته اند دقت کنید تا متوجه باشید بیشترین پارچه هایی که روزانه مورد استفاده قرار می گیرد پارچه کجراه هستند.

برای خرید وفروش انواع پارچه با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس 09169558627

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما