آراد برندینگ
خانه / دسته‌بندی نشده / پارچه ی کتان

پارچه ی کتان

ویژگی‌های پارچه‌ی کتان

پارچه ی کتان تمام ویژگی‌های پارچه‌های پنبه‌ای را دارند، با این تفاوت که زودتر خشک می‌شوند و تمیز کردن آن‌ها راحت‌تر است.  پارچه‌ی کتان بسیار خنک و انعطاف‌پذیر هستند و ضخامت آن‌ها متغیر است. این پارچه‌ها با توجه به لباس و یا قطعه‌ی موردنظر می‌توانند نازک و یا کلفت باشند و متناسب با فصل موردنظر تولید گردند. سطح پارچه‌های کتانی بسیار درخشان و یکدست است و همین مسئله باعث شده است که پوشاک کتان از ظرافت و زیبایی خاصی بهره‌مند باشند. پارچه‌های کتانی به خاطر بافت گیاهی که دارند بسیار آسان و راحت تمیز می‌شوند و لکه‌های ایجادشده بر روی آن‌ها خیلی راحت از بین می‌روند.

پارچه کتان
پارچه کتان

پارچه‌ی کتان برای تولید چه محصولاتی مناسب است؟

یکی از مهم‌ترین کاربردهای پارچه‌ی کتان، استفاده از آن برای تولید انواع پوشاک زنانه و مردانه است. اما لازم است بدانید که تنها کاربرد این پارچه در تولید لباس نیست و مصارف متعدد دیگر نیز دارد. پارچه‌ی کتان در ساخت اشیا و ابزارهای دکوراتیو نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. تولید انواع کوسن‌ها، روکش‌های صندلی، پرده، ملافه و موارد این‌چنینی با پارچه‌ی کتان بسیار رایج و متداول است و مورد استقبال افراد قرار می‌گیرد. در کنار این‌ها پارچه‌ی کتان در تولید حوله، کیف، انواع دستمال و غیره نیز استفاده می‌شود و با خاطر بافت آبگیر و انعطاف‌پذیری که دارد، بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد.

شست‌وشوی پارچه‌ی کتان

یکی از بزرگ‌ترین مزایای پوشاک کتان، امکان شست‌وشوی آسان آن‌ها است. این لباس‌ها بسیار مقاوم هستند و لکه بری آن‌ها نیازمند هیچ اقدام ویژه‌ای نیست. کافی است از شوینده‌ی مناسب و درجه‌ی حرارت متناسب باضخامت و رنگ پارچه استفاده کنید و لباس‌ها را درون لباسشویی قرار دهید. اگر لباس کتان شما تیره‌رنگ است از آب گرم برای شست‌وشو استفاده نکنید، چراکه ممکن است رنگ لباس شما از بین برود. در غیر این صورت می‌توانید از آب گرم برای شستن لباس‌های کتان استفاده کنید و به نتیجه‌ی مطلوب دست پیدا کنید.

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در تماس باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس:۰۹۱۶۹۵۵۸۶۲۷

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

مطلب پیشنهادی

موارداستفاده از پارچه ترگال

موارداستفاده از پارچه ترگال ، از دوخت فرم مدارس و ادارات تا دوخت روپوش های …

آراد برندینگ